Iva Marušić 04.05.2025.

Charvet je pariški brend custom made košulja u kojem možete birati između 104 nijanse bijele

Smješten na prestižnoj pariškoj adresi 28 Place Vendôme, Charvet je jedan od onih dućana koji već stoljećima predstavlja vrhunsku kvalitetu izrade i svevremenosti. S nasljeđem koje traje gotovo dva stoljeća, ovaj modni brend ujedno i prvi specijaliziran dućan u kojem su muškarci mogli kupiti košulje. No, osim što su u Charvetu mogli kupiti košulje, na ovoj su ih adresi mogli i izradi po mjeri birajući između tisuća različitih tkanina. Bila je to prava revolucija u to vrijeme, čija kvaliteta traje još i danas.

Brend je davne 1838. godine osnovao Christofle Charvet, sin Napoleonovog garderobijera. Charvet je lansiranjem dućana revolucionirao mušku modu svojom besprijekornom izradom po mjeri. Od samih početaka, Charvet je privlačio elitnu klijentelu, uključujući kraljevske obitelji i ikone stila. Kralj Edward VII bio je među prvim kupcima, nakon što se privlačnost brenda proširila i na umjetnike Paula Verlaina i Édouarda Maneta, a klijentica je bila i Coco Chanel.

Inovacija Charveta ogleda se u stvaranju uspravnog preklopnog ovratnika, poznatog kao H.R.H. ovratnik, prvotno dizajniranog za princa od Walesa, koji je postao prepoznatljiv element muške mode krajem 19. stoljeća.

Početkom 20. stoljeća, Charvet je prigrlio pokret Art Deco, surađujući s umjetnikom Raoulom Dufyjem na stvaranju prepoznatljivih svilenih komada, besprijekorno spajajući umjetnost s modom. Takva fuzija kreativnosti i umijeća dodatno je učvrstila poziciju brenda na čelu luksuzne mode. Charvet je onda zasigurno postala omiljena adresa za muškarce koji cijene vrhunsku izradu.

Sredinom šezdesetih godina, obitelj Colban preuzela je Charvet, u čijem je vlasništvu brend još i danas. Bilo je to novo razdoblje tad već stogodišnjeg dućana, no obitelj je uspjela očuvati bogatu baštinu brenda. Pod njihovim vodstvom, Charvet je proširio svoju ponudu na marame, kravate, remene, pidžame i luksuzne papuče, te je nastavio biti inovator u dizajnu tkanina i tehnikama krojenja.

Danas, ako posjetite ovaj dućan u centru Pariza, imat ćete dojam kako se doista tijekom dvostoljetne povijesti, ništa nije promijenilo. Njihove usluge izrade po mjeri i opsežan izbor tkanina, zadovoljavaju zahtjevne pojedince koji izrazito cijene pažnju prema detaljima. Zanimljivost je ta što, ako želite izraditi bijelu košulju po mjeri, možete birati između čak 104 različite nijanse bijele, što dokazuje da brend doista ništa ne prepušta slučaju. Privlačnost brenda i dalje odjekuje među novim generacijama koje u svojim odjevnim komadima traže autentičnost.

Dakako, s obzirom na to da se radi o izrazitoj kvaliteti i pažnji prema svemu, cijene košulja dosežu i do 700 eura, no u kvalitetu uvijek vrijedi uložiti, a i kući ćete otići s košuljom kakvu nitko osim vas nema. Osim toga, košulje i druge komade brenda možete pronaći na luksuznim platformama kao što su Net-a-Porter i Mr Porter i svom ormaru dodati komad koji ćete iznova nositi godinama.

Predanost ovog brenda krojenju po mjeri i iznimnoj kvaliteti osigurava brendu mjesto kao jednog od najcjenjenijih muških brendova, čije komade obožavaju i žene. Charvet već više od dva stoljeća definira koliko je kvaliteta materijala i izrade, ono što će u konačnici očuvati brend.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, Charvet