Casablanca je luksuzni, sofisticirani i cool brend stvoren za nove generacije
Pojam luksuza u modi promijenio se unatrag nekoliko godina te se uz bok Hermesa, Saint Laurenta i Chanela stavljaju brendovi kao što su Supreme, Off-White i Yeezy. A sada se na tu istu listu može uvrstiti i Casablanca, brend kojeg je osnovao Charaf Tajer, poznat kao jedan od suosnivača modne marke Pigalle. Iako je započeo kao isključivo menswear brend, Casablanca je prošle godine predstavila i žensku kolekciju, a nedavno su se u prodaji našle i tenisice u suradnji s brendom New Balance.
Casablanca je brend koji inspiraciju vuče s teniskih terena Roland Garrosa, kao i s terasa obasjanih suncem u Maroku, a upravo su pastelne polo majice te košulje kratkih rukava u upečatljivim uzorcima – modna marka stvorila je i vlastiti, signature uzorak – ono što ih izdvaja iz mase. Casual odjeća za svakodnevno nošenje, ali s dozom luksuza ono je što je upisano u DNA ovog brenda i ono što ih čini iznimno popularnima među generacijom Z, najpoželjnijom skupinom kupaca.
Sportska silueta ublažena je opuštenim krojevima, a rafinirani komadi dobivaju dozu razigranosti s pamukom i frotira. Upravo se na granici između komfora i elegancije smjestila odjeća brenda Casablanca koja spaja najbolje od oba svijeta. Brend svoje komade opisuje kao klasike poput luksuznog apartmanu u hotelu s dugom tradicijom ili, pak, čaše šampanjca na terasi privatnog country kluba za vrijeme zalaska sunca. I sve to pomiješano sa živahnim bojama koje brendu daju mladenački duh i zbog čega ih se može uvrstiti u svakodnevnu garderobu – to su, zapravo, sitni luksuzi koje ćemo si priuštiti svaki dan.
U ženskoj kolekciji za proljeće/ljeto 2021. “After The Rain Comes The Rainbow” kriju se brojni statement modeli, ponajviše u loungewear stilu, kao stvoreni za ljeto. Topliji mjeseci oni su u kojima komadi brenda, prepuni odvažnih printeva, mogu u potpunosti zasjati, a uz to, u sklopu kolekcije predstavljene su i dvije daske za surfanje. Osim toga, tu su i kupaći kostimi, kao i asesoar koji vam je prijeko potreban za luksuzno opuštanje ispred bazena ili na plaži kao što su ručnici od frotira, šilterice, ali i nekoliko svilenih komada za prebaciti preko kupaćeg kostima ako planirate na after beach party (nadamo se da će ih uskoro biti), marama i upečatljivog nakita.
Brend je lansiran 2018. godine, u drugoj polovici prošle godine predstavljena capsule ženska kolekcija u suradnji s Net-a-Porterom, a nakon što su ove godine lansirali svoju prvu pravu kolekciju i predstavili tenisice s brendom New Balance, otkrili su i planove da od Casablance naprave punokrvni lifestyle brend, koji neće živjeti samo od hypea, nego će za 20 ili 30 godina s pokrićem stajati uz bok luksuznim francuskim modnim kućama.
Iako je naglasak u trećem dropu iz proljetno-ljetne kolekcije, koji se trenutačno može kupiti online, stavljen na retro trenirke te komade od frotira, vrlo su atraktivne i košulje s printom, a slični modeli iz prijašnjih dropova već su zapeli za oko trendsetericama kao što su Gigi Hadid i Hailey Bieber. Nimalo ne sumnjamo da će i ovi modeli oduševiti ciljanu publiku, a odlične su vijesti i da se ne morate ograničiti samo na kupovinu komada iz ženske kolekcije – većina Casablanca odjeće zapravo je uniseks i možete je i “posuditi” iz partnerovog ormara.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram