Iva Marušić 16.09.2024.

Calvin Klein i Nensi Dojaka predstavili su senzualnu suradnju kolekcijom donjeg rublja

U modnoj industriji sve češće svjedočimo suradnjama dizajnera i brendova koje na prvi pogled možda ne bismo estetski spojili. Posljednja u nizu najavljena je prošlog petka, dok je tijekom vikenda ugledala svijetlo dana na Tjednu mode u Londonu. Naime, poljska dizajnerica Nensi Dojaka koja posljednjih sezona niže brojne uspjehe, ostvarila je suradnju, pa mogli bismo reći, s najvećim brendom kad se radi o odabiru donjeg rublja, američkom markom Calvin Klein.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Calvin Klein (@calvinklein)

Nensi Dojaka dizajnerica i modna zvijezda u usponu svoju je uspješnu karijeru započela tako što je 2021. godine osvojila prestižnu nagradu grupacije LVMH, za najbolju novu dizajnericu na sceni. Tri godine kasnije, kruže glasine da se natječe za vodeća dizajnerska mjesta u velikim modnim kućama, no ovog se vikenda vratila na modnu pistu Londona s kolekcijom koja sadržava donje rublje u suradnji s američkim brendom.

Calvin Klein x Nensi Dojaka

No, Dojaka je preskočila dvije sezone s predstavljanjem svojih novih kolekcija. Odlučila je restrukturirati svoju kompaniju i poštedjeti se visokih troškova sudjelovanja na tjednu mode, unatoč tome što su revije koristan marketinški alat za nove modne marke. No, čini se da je njezin brend u kratkom periodu doživio takav uspjeh, da joj očito takvog marketinga nije trebalo.

Ove se sezone međutim uz podršku brenda Calvin Klein vratila na londonski kalendar. Ne čudi da se jedan takav eminentan brend angažirao dizajnericu koja se u modnoj industriji ističe po avangardnom pristupu kreiranja donjeg rublja, kao i prozirnim bodijima te apstraktnim i pripijenim mini haljinama. Estetika njezinog brenda je iznimno ženstvena, oštra, ali i senzualna.

Suradnjom dvaju brendova nastala je kolekcija koja se znatno razlikuje od klasičnog donjeg rublja Calvin Klein, poznatog po sportskim elastičnim kompletima koje su proslavile prilično provokativne reklame brenda. Dojaka je reinterpretirala donje rublje tako da se radi o komadima za koje nije sigurno radi li se doista o donjem rublju ili senzualnim odjevnim komadima. Nesumnjivo je da ovaj potez brenda Calvin Klein označava potrebu da se više približe ženskoj publici.

Od ukupnih 44 komada koliko kolekcija ima, većina je donje rublje, a dizajnerica je osmislila i satenske haljine, mini suknje i jaknu. Svi su komadi već dostupni za kupnju, a cijene kolekcije kreću se od 45 do 400 američkih dolara. Radi se o pristupačnoj kolekciji koju će obožavati ljubitelji brenda poljske dizajnerice s obzirom na to da za njezine kreacije nerijetko treba izdvojiti i više od 1000 dolara. Cijelu kolekciju istražite na službenoj stranici američkog brenda.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Calvin Klein, Instagram