Iva Marušić 25.10.2024. Wine & Dine

Bread Club je u Zagrebu otvorio sedmu poslovnicu i time predstavio novi koncept. Razgovarali smo sa suvlasnicom koja nam je otkrila planove

Artisan bakery sve je češće spominjani termin na zagrebačkoj sceni, no jedan pekara posebno se ističe fantastičnim proizvodima, kao i brojnim poslovnicama koje su posljednjih godina otvorene u gradu. Bread Club broji već sedmu poslovnicu, posljednju od njih otvorenu ovaj tjedan. Omiljen sourdough kruh Zagrepčana, kako volimo od milja nazivati ovo mjesto, koji god novi slatki ili slani proizvod predstavi, ne treba dugo da ga svi pohrle isprobati.

Prvotno na Trešnjevci, pa zatim sve bliže centru grada, a sad nedaleko Črnomerca, Bread Club od 2019. godine u svojim poslovnicama nudi najfinije proizvode od kiselog tijesta, no ovog puta osim jednako ukusnih stvari, uz novu poslovnicu uvodi i novi vizualni identitet i koncept poslovanja. Odlučili smo stoga razgovarali s jednom od suvlasnica ove Hrvatske uspješnice, Anamariom Zajec, da nam pobliže objasni o čemu se točno radi, ali i koji proizvod ne smijete propustiti na novoj adresi, u Ilici 203. U nastavku teksta saznajte što nam je sve otkrila.

MAGME: Još od 2019. godine oduševljavate Zagrepčane sourdough kruhom. Kako ste došli do ideje za pokretanjem artisan pekare u Zagrebu?

Anamaria Zajec: 
Ideja o pokretanju artisan sourdough pekare nastala je iz jednostavne želje za vraćanjem korijenima, s naglaskom na autentičnost i prirodne sastojke. Željeli smo ponuditi kvalitetan sourdough kruh, ručno izrađen, bez umjetnih dodataka i konzervansa koji dominiraju industrijskim proizvodima. Nitko od nas nije imao nikakvu poveznicu s pekarstvom, ali eto nakon pet godina, zadovoljni smo gdje nas je odvela ideja.

MAGME: Svega pet godina poslovanja je iza vas, a već ste otvorili sedmu poslovnicu u Zagrebu? Vaš primjer dokaz je da se radi o poželjnim proizvodima i da ih Zagrepčani obožavaju. No, koliko je izazovna artisan bakery scena u Zagrebu?

AZ: Artisan bakery scena u Zagrebu donosi svojevrsni izazov jer raste sve veći interes za sourdough proizvodima, ali i konkurencija među pekarama koje sve više nude slične proizvode. Iako Zagrepčani cijene kvalitetu i okus sourdough kruha, koji ima niži glikemijski indeks i prirodne konzervanse zahvaljujući procesu fermentacije, cijena proizvoda predstavlja izazov za mnoge potrošače, zbog visokih troškova prirodnih sirovina i dugotrajnog procesa pripreme. Trudimo se konstantno inovirati kako bi zadržale pažnju kupaca u vrlo dinamičnom okruženju.

MAGME: Sedma poslovnica u Ilici 203 ujedno je i predstavljanje novog koncepta poslovnica, s novim vizualnim identitetom… Što označava ovaj svojevrsni „novi“ početak?

AZ: 
Otvaranje sedme poslovnice na Ilici označava ne samo fizičko širenje već i prekretnicu u vizualnom i funkcionalnom identitetu pekare. Novi koncept donosi moderniziran izgled koji spaja estetiku minimalističke arhitekture s toplinom prirodnih materijala, stvarajući prostor u kojemu posjetitelji mogu uživati u mirisima svježeg kruha i croissanta. „Novi dizajn“ odražava želju da poslovnice budu mjesta ugodne atmosfere i visokih estetskih standarda, integrirajući umjetnički aspekt u dizajn prostora. Time se dodatno naglašava povezanost između umjetnosti i pekarstva, što čini svaki posjet doživljajem za sva osjetila.

MAGME: S obzirom na to da s otvaranjem nove poslovnice ujedno predstavljanje novog identiteta poslovnice, znači li to ujedno da u ponudi imate novitete?

AZ: 
Mislimo da smo prepoznatljivi s našom standardnom ponudom, ali u novoj poslovnici htjeli smo proširiti ponudu za kupce koji žele sjesti. Cijela nova ponuda je komplementarna staroj, kao što su kruh sa sirom i vrhnjem, kobasicom, focaccia s pršutom, avocado toast, domaća granola.

MAGME: Kako to da ste se odlučili na novi izgled poslovnica čiji dizajn potpisuju arhitektica Anja Gospodnetić i dizajner Ante Begić?

AZ: 
Suradnja s arhitekticom Anjom Gospodnetić i grafičkim dizajnerom Antom Begićem usmjerena je na stvaranje jedinstvenog ambijenta, gdje estetika prostora reflektira filozofiju artisan pekarnice. Novi izgled poslovnica osmišljen je kako bi donio prozračnu, prirodnu atmosferu, koristeći tople tonove i jednostavne linije, a istovremeno ostavljajući dojam sofisticiranosti i modernog dizajna. Ovaj pristup dizajnu pomaže u stvaranju prostora koji ne samo da zadovoljava estetske standarde, već potiče i osjećaj zajedništva i povezivanja s posjetiteljima.

MAGME: Imate li planove za dalje; širenje poslovnica u Zagrebu i nastavak novog koncepta kroz daljnja razvijanja, nove proizvode…?

AZ: 
Do kraja 2024. godine planiramo otvoriti još tri nove poslovnice, čime bismo proširili našu prisutnost na ukupno devet lokacija u Zagrebu. Ovo širenje odražava našu predanost osiguravanju dostupnosti vrhunskih zanatskih pekarskih proizvoda što većem broju kupaca, čime ujedno doprinosimo i transformaciji kulture kruha u Hrvatskoj. Svaka nova poslovnica bit će strateški smještena kako bi pokrila različite dijelove grada i zadovoljila sve veću potražnju za našim proizvodima.

Osim ekspanzije poslovnica, posvećeni smo i razvoju novih proizvoda, u čemu uvijek eksperimentiramo s različitim tehnikama i sastojcima. Trenutno pripremamo niz inovativnih recepata koji će, uvjereni smo, oduševiti naše vjerne kupce. Iako ćemo detalje o tim novitetima otkriti kasnije, možemo samo reći da se ljubitelji slatkih delicija imaju čemu veseliti. Naša kreativnost u stvaranju novih proizvoda uvijek je bila jedan od ključnih faktora koji nas pokreće, pa možete očekivati još mnogo slatkih iznenađenja u godinama koje dolaze.

MAGME: I za kraj – što po vama posjetitelji moraju probati u novoj poslovnici?

AZ: Voljeli bi da dolaze kao i inače po naš kruh. Što god izabrali s menija neće pogriješiti, kao što su med, orasi sa sirom na raženom kruhu, milk and cookie i kimchi toast.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Sanja Jagatić