MKJ

Brasserie Süd: Nova adresa za gurmane u Zürichu, čije je uniforme kreirao jedan hrvatski brend!

Poznata je stvar da nam je prilikom odlaska na putovanje najvažnije unaprijed odabrati prave adrese za isprobavanje novih jela i restorana koji promiču kulturu zemlje u koju putujemo. Tako dok uživamo u otkrivanju ljepota mjesta koje posjećujemo, možemo spremno uživati u istinskoj gastronomskoj ponudi koja odražava taj grad. Stoga, ako planirate putovanje u švicarski kozmopolitski Zürich, otkrivamo novu adresu koju definitivno ne smijete propustiti. Razlog više? Uniforme koje nosi osoblje restorana kreirao je jedan hrvatski brend u usponu! 

U južnom krilu glavnog željezničkog kolodvora u Zürichu, na samom kraju prošle godine, otvoren je Brasserie Süd, mjesto koje spaja vrhunsku suvremenu gastronomsku ponudu i vizualno atraktivan prostor kakav nismo navikli viđati na glavnim postajama gradova. Nakon pet godina renoviranja krila kolodvora koje je izgrađeno 1871. godine, Brasserie Süd postalo je novo mjesto susreta za sve obožavatelje vrhunskih jela, od putnika koji se u gradu nađu tek nekoliko sati, do onih koji žele uživati u kvalitetnom doručku, ručku, aperitivu ili večeri. Ovaj je restoran rezerviran za bilo koje doba dana i čine ga nekoliko različitih prostorija. Od taverne, malog odvojenog salona ili čak bara Da Capo na gornjem katu restorana.

Za ovaj kulinarski projekt na neobičnoj lokaciji zaslužni su Nenad Mlinarević, osoba koja je proglašena najboljim chefom 2016. godine, i Valentin Diem, kreator Wood Fooda. Njih dvoje zajedno, kao tim koji uspijeva u svemu što naumi, već su ranije stvorili tri iznimno uspješna ugostiteljska koncepta: restorane Bauernschänke, Neue Taverne i Neumarkt. Ono što karakterizira njihov pristup gastronomiji je zasigurno spoj jednostavnosti, prvoklasnih proizvoda i njihova sofisiticirana priprema. Ovaj tim uspjeh pronalazi u jednostavnim svakodnevnim namirnicama koja su pripremljena u inovativnim jelima uz modernu prezentaciju.

Kako i priliči svim vrhunskim restoranima današnjice, ponuda jela stane na jednu veliku stranicu: od aperitiva, predjela, glavnih jela i deserata. Jelovnik pokazuje raznolika jela: goveđi consommé s okruglicama od griza, koktel od snježnih rakova, punjena Alpstein piletina s umakom od smrčaka, paccheri s raguom od jastoga ili piccata od patlidžana. Na listi je i opsežna vinska karta i jelovnik doručka s francuskim tostom ili kroasanom punjenim kajganom i džemom od rajčice.

No, ono što će goste privući ovom restoranu je definitivno veličanstven prostor koji krasi neorenesansni stil. Povijesna zgrada, visoki stropovi, kožnati separei i otvorena kuhinja ono su što će zasigurno sve ljubitelje dobrog stila pozvati da uživaju u jedinstvenom gastronomskom iskustvu. Mlinarević i Diem uz bogatstvo kulinarske ponude u novom su se projektu okružili ambicioznim i predanim uslužnim timom koji je također ono što razlikuje ova restoran od onakvih kakve zamišljamo na željezničkim postajama. Nas je oduševila činjenica da je sve uniforme za osoblje kreirao hrvatski brend Loud Ones i kreativac Leon Glasnović koji je na jasan način pristupio estetici ovog restorana.

Loud Ones hrvatski je brend koji je prije nekoliko godina započeo s kuriranim odabirom vintage komade; od vojničkih komada, talijanskih mornarskih sakoa iz 70ih, kultnih 501 “levisica” i radničke odjeće. Brend je novi korak napravio 2022. godine nakon predstavljanja prve kolekcije Lissa koja se sastojala od hlača i jakne. U najavi su novi komadi kojima je cilj 100 postotna proizvodnja u Hrvatskoj i moto brenda: stvarati komade koji će trajati i prkositi svim trendovima. Upravo je takva i kolekcija za Brasserie Süd.

Kako bi se uklopila u restoranski stil uređenja, uniforma je prilično jednostavna: kratke košulje u prljavo ružičastoj nijansi uz bež chino hlače. Radi se o odjevnoj kombinaciji koja je uniseks i nosi je sve osoblje restorana i sommelieri, dok je za voditelje restorana Glasnović kreirao odijela. Radi se o komadima koje krase jednake nijanse i nenametljivo se uklapaju u izgled restorana. Uz chino hlače i pripadajući sako, Glasnović je voditelje zamislio u košuljama ružičaste i maslinasto zelene boje i nesumnjivo je da se radi o kolekciji koja je inspirirana vintage komadima koje mladi dizajner posjeduje u svojoj arhivi. Uz to, zamislio je i majice izrađene od baršunastog materijala u maslinastoj sivoj nijansi kao dodatak uniformi.

Nedvojbeno je da ćete u ovom restoranu osjetiti kako je pažnja posvećena i najmanjim detaljima. Od veličanstvenog prostora, preko suvremenog pristupa jednostavnim jelima i piću, do pažnje za odjevne odabire osoblja restorana. Ako se nađete u Zurichu ili tek na njegovom željezničkom kolodvoru prilikom sljedećeg putovanja, ne zaboravite staviti ovo mjesto na listu onih koja se ne propuštaju!

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Mads Jarlfeldt, Danijel Losic, Leon Glasnović 

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0