Biti ekološki osviješten i divno mirisati? Moguće je – uz novi parfem “My Way”
Nakon što je kožmetički brend pod kišobranom talijanskog dizajnera Giorgija Armanija – Armani Beauty, prije sedam godina predstavio prvi miris “Sì Passione”, došle je vrijeme i za nasljednika. Novi parfem “My Way” odmah je zainteresirao beauty ovisnike diljem svijeta jer ne samo da je u poprilično je različit od prethodnika, već i zato što je prvi korak Armani Beautyja u smjeru osviještenosti u korištenju sastojaka i materijala izrade ambalaže.
Što se samog mirisa tiče, sadrži kalabrijski bergamot, cvijet naranče i jasmin u visokim notama, indijsku tuberozu i note srca madagaskarske vanilije s osnovom cedrovine i bijelog mošusa, a kreirali su ga parfumeri Carlos Benaïm i Bruno Jovanović.
Riječ je o svježem, ženstvenom mirisu bijelog cvijeta. Cvijet naranče, ekstrahiran iz ručno ubranih plodova gorke naranče u Egiptu, stvoren je potpuno prirodnim postupkom ekstrakcije cvjetanja. Cvijet indijske tuberoze potječe i ručno se bere u blizini Mysorea u Indiji dok je cedar prikupljen u Virginiji.
Vanilija koja se koristi u parfemu nabavlja se u sklopu programa etičke nabave u partnerstvu s nevladinom organizacijom sa sjedištem na Madagaskaru, čiji je cilj pružiti sigurno radno mjesto socijalno ugroženim obiteljima.
Novi ženski miris dolazi u elegantnoj ružičasto-plavoj bočici izrađenoj od recikliranih materijala. Tamnoplavi čep nadahnut je talismanom te inspiriran putovanjima po svijetu. Parfem nudi inovativni sustav punjenja koji se odriče upotrebe lijevka te na što osvješteniji način pokušava smanjiti stvaranje otpada.
Bočica parfema od 50 ml te ona za ponovno punjenje od 150 ml koriste 32 posto manje kartona, 55 posto manje stakla, 64 posto manje plastike i 75 posto manje metala od njihovih tradicionalnih bočica s raspršivačem. Dio je novog petogodišnjeg plana održivosti brenda Giorgio Armani smanjiti ugljični otisak za dodatnih 25 posto i postići ugljičnu neutralnost do 2025. godine.
Ovaj program za cilj ima smanjiti količinu Armani Beauty pakiranja proizvoda, kako bi pomogli prirodi te orijentiranost na društvo kako bi sastojci koje koriste bili prirodni te čuvali biološku raznolikost.
Parfem “My Way” prvenstveno je usmjeren na mlađu publiku. Bijeli cvjetovi naranče i tuberoza nisu ni teški ni pretjerano dominantni. Ono što osjetite kada ga prvi put pomirišete je predivan bergamot, sastojak koji kod mnogih parfema ne sjaji dovoljno te koji pomaže tuberozi da ne prevlada svojom slatkoćom. Vanilija dodaje toplu bazu, a cedar završni touch svojim drvenastim notama.
Kampanju za parfem utjelovila je američko-portorikanska glumica Adria Arjona, najpoznatija po ulogama u filmovima “6 Underground” i “Pacific Rim: Uprising”. Snimljenu u stilu dokumentarca, kampanju su režirali Hunter&Gatti, a prati Arjonino istraživanje i samootkrivanje na putu oko svijeta. Upečatljive vizuale snimili su poznati modni fotografi Cristian Borillo i Martin Cespedes.
Novi miris kuće je odličan izbor za sve one koje ne vole teške parfeme. Lagan, svjež i cvjetan, s dozom slatkoće, nenametljiv a prisutan, odličan je crowdpleaser te, samim time, i sjajan poklon. Miris “My Way” možete nabaviti u svim Douglas parfumerijama ili naručiti online.