Nakon što su u proljeće 2017. godine, Dežmanov prolaz i IZIPIZI store postali nezaobilazno mjesto svih koji vole jednostavan, inovativan i trendi dizajn, zagrebački IZIPIZI preselio je u prostor koji na adekvatniji način predstavlja brend koji je u vrlo kratkom vremenu postao jedan od najtraženijih u Hrvatskoj. Adresa ostaje ista, mijenja se samo broj, pa ćete tako svoj omiljeni model naočala moći pronaći u Dežmanovoj ulici, ali na broju 1.
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/judita_frankovic-scaled.jpeg)
IZIPIZI naočale su lagane, fleksibilne , prikladne za sve dobne skupine i za sve prilike, a dolaze u raznim modelima i bojama, u što su se posjetivši novi prostor u Dežmanovoj ulici 1, uvjerile i dugogodišnje ljubiteljice tog brenda, Jelena Veljača, Judita Franković, Mirela Kardašević, Mara Bratoš, Mia Matić, Luna Valas, Nika Matić, Rita Rumora koje su s prvim nagovještajima lijepog vremena, požurile upotpuniti svoju kolekciju sunčanih naočala, novim, neodoljivim IZIPIZI modelima.
Grafičko oblikovanje u novom prostoru posebno za ovu prigodu napravio je poznati zagrebački umjetnik, Saša Šekoranja. Projekt interijera novootvorene trgovine IZIPIZI u Zagrebu vodila je Sunčica Mastelić Ivić, arhitektica s dugogodišnjim iskustvom, u suradnji s matičnim pariškim uredom za brand dizajn.
“Radovao me sjajan timski rad s francuskim kolegicama, naš projekt izvrsno odražava svojom jednostavnošću i mladenačkim pristupom samu filozofiju branda IZIPIZI”, govori Mastelić Ivić.
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/lena_i_jelena_veljaca-scaled.jpeg)
IZIPIZI, brend koji od svog nastanka 2010. godine ruši predrasude o tome kako dobar dizajn i kvaliteta idu ukorak s visokom cijenom, pronaći možemo na mnogim relevantnim dizajnerskim adresama, kao što su primjerice Dover Street Market ili MoMA design store u New Yorku. Važno je spomenuti i da je jedna od vrijednosti brenda održivost, a cilj im je da do 2023. godine 30 posto proizvoda bude napravljeno od bio materijala.
Popularnost francuskog brenda naočala ne treba čuditi, budući da se u bogatoj ponudi za svakoga može pronaći ponešto pa tako u IZIPIZI ponudi možemo pronaći naočale za čitanje, sunčane naočale, naočale za zaštitu od ekrana, kao i one za djecu, a posebnost je brenda, što se uvijek nastavlja iznova osmišljavati i inovirati, nudeći nove kolekcije i suradnje za sve generacije i svaki trenutak u životu.
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/elena_dizdar-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/ivana_pirizovic-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/ivana_vukusic_i_ivan_levak-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/iva_saric_2-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/jelena_veljaca_3-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/lucana_mirko-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/luka_mamic-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/luna_valas-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/iva_gradiser-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/ana_tevsic_naukovic-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/ante_burazin-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/dina_doncevic-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/ivana_pavic-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/marijana_birkic_lovegrove_i_suncica_mastelic_ivic-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/mia_matic-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/mirela_kardasevic-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/nika_matic-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/rita_rumora-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/tihana_harapin_zalepugin-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/mara_bratos-scaled.jpeg)
![](https://magme.hr/wp-content/uploads/2022/04/katarina_mamic-scaled.jpeg)
Fotografije: John Pavlish