Bavite se političkim PR-om i javnom diplomacijom? Ovo je knjiga koju morate pročitati

Ako ste među onima koji traže ozbiljniju literaturu za čitanje, s edukativnom notom za bolje poimanje političkih odnosa i javne diplomacije, pronašli smo knjigu koja će biti krojena po vašoj mjeri. U konstantnoj smo potrazi za štivom koje će nas oplemeniti, a i s vremena na vrijeme natjerati da maknemo pogled s razno raznih ekrana oko nas.

Tako smo naišli na predstavljanje udžbenika posvećenog javnoj diplomaciji i strateškom komuniciranju država, novoj disciplini koja povezuje međunarodne odnose i komunikacijski menadžment. Radi se o knjizi Strateško komuniciranje država, koja u dva dijela analizira države kao komunikacijske subjekte, odnosno fenomen javne diplomacije, nacionalnog brendiranja i međunarodnih odnosa s javnošću te donosi primjere dobre prakse iz cijelog svijeta. Dok je u prvom dijelu naglasak na teoriji i praksi ovog interdisciplinarnog područja, drugi (urednički) donosi radove dvadesetak gostujućih autora vodećih hrvatskih stručnjaka koji pišu o područjima primjene te hrvatskim iskustvima. Napisao ju je jedan od naših najistaknutijih PR stručnjaka, ujedno i redoviti profesor Fakulteta političkih znanosti Sveučilišta u Zagrebu te gostujući profesor na Edward Bernays Visokoj školi za komunikacijski menadžment prof. dr. sc. Božo Skoko.

Ova knjiga izašla je u najboljem trenutku – u godini kada obilježavamo 30 godina od međunarodnog priznanja Republike Hrvatske, rekla je mr. sc. Aleksandra Markić Boban, ravnateljica ureda Hans Seidel Stiftung u Zagrebu, koji je zajedno s Edward Bernays Visokom školom za komunikacijski menadžment organizirao promociju knjige te popratnu konferenciju posvećenu javnoj diplomaciji i imidžu Hrvatske, i tako na jednom mjestu okupio vodeće hrvatske stručnjake za diplomaciju, marketing, odnose s javnošću i srodne discipline.

Knjiga na 850 stranica zapravo govori o ulozi identiteta i imidža te upravljanja ugledom države u ostvarenju političkih i gospodarskih ciljeva na međunarodnoj pozornici.

„Državama kao komunikatorima u međunarodnom odnosu nikada nije bilo lakše komunicirati nego danas, ali i konkurencija nikada nije bila veća. Države koje svoj imidž prepuštaju slučajnosti, dovode se u opasnosti da drugi ispričaju priču o njima umjesto njih samih. Naš identitet je temelj brenda države, pa ga moramo definirati nacionalnim koncensusom o vlastitim vrijednostima, a zatim ih kroz javnu diplomaciju, strateški pristup brendiranju, ali i kreativne industrije predstaviti domaćoj i međunarodnoj zajednici.“ naglasio je prof. dr. sc. Božo Skoko, jedan od vodećih stručnjaka za strateško komuniciranje država u Hrvatskoj.

O autoru i knjizi su govorili prof. dr. Igor Vidačak i dr. sc. Hrvoje Jakopović, s Fakulteta političkih znanosti, prof. dr. sc. Doris Peručić s Edward Bernays visoke škole, komunikacijski stručnjak Davor Bruketa, te bivši ministri vanjskih poslova dr. sc. Vesna Pusić i Davor Ivo Stier.

Ministar vanjskih i europskih poslova RH i autor jednog od poglavlja knjige dr. sc. Gordan Grlić Radman je istaknuo: „Ponosan sam što sam pridonio nastajanju ove knjige koja je suvremeni putokaz prema strateškom upravljanju identitetom i imidžom za svaku modernu državu. Hrvatska diplomacija u ovoj je knjizi posebno istaknuta, a iako mlada disciplina, predstavlja čitavu našu zemlju. Diplomati su glasnici svoje države po kojima međunarodna zajednica percipira Hrvatsku, a u izazovnim vremenima globalizacije trebamo iskoristiti sve alate javne diplomacije koje autor u ovom kapitalnom djelu razlaže te ih upotrijebiti za unaprjeđenje svog međunarodnog ugleda“.

Dekan Edward Bernays Visoke škole za komunikacijski menadžment doc. dr. sc. Damir Jugo ovom je prilikom istaknuo: „Knjiga Strateško komuniciranje država bez sumnje će ostaviti dubok trag u akademskoj zajednici i široj javnosti jer je autor uspješno povezao teoriju i praksu, najbolja svjetska iskustva te 30 gostujućih autora, koji svi zajedno daju idealan recept za upravljanje ugledom država u suvremenim međunarodnim odnosima“.

U sklopu predstavljanja knjige održana je i konferencija Kako unaprijediti hrvatsku javnu diplomaciju i imidž Hrvatske“ na kojoj su sudjelovali ugledni stručnjaci s područja međunarodnih odnosa i diplomacije, turizma, kulture, odnosa s javnošću i drugih srodnih područja, koji su predstavili aktualnosti i trendove u upravljanju međunarodnim ugledom i nacionalnim identitetom.

Fotografije: PR

Shopping cart
There are no products in the cart!
Continue shopping
0