Answear slavi svoju prvu godinu u Hrvatskoj uz odličan popust
Online modna trgovina Answear slavi svoju prvu godišnjicu poslovanja u Hrvatskoj uz rođendanski popust do 50 posto na 100 tisuća proizvoda koji traje sve do 27. listopada. Ovaj je popularni europski brend, osim u Hrvatskoj, prisutan u još 10 zemalja, a poseban je po svojoj ponudi renomiranih modnih marki, odgovornom poslovanju, brzoj dostavi unutar 48 sati i besplatnom povratu.
U prvih je godinu dana web trgovina Answear.hr poslovala s više od 200 tisuća zadovoljnih kupaca koji su na vodećem europskom webshopu za kupovinu odjeće pronašli modnu inspiraciju i kupili više od 250 odjevnih predmeta, ne računajući obuću, modne dodatke i dodatke za uređenje doma. Zanimljivo je i da kupnja odjeće online više nije vezana uz boravak u domu jer se podjednako kupuje i s računala i s mobitela pa se kupnja u polovici slučajeva obavlja s bilo kojeg mjesta.
Što naručujemo?
U prvih su godinu dana Hrvati s Answeara najviše naručivali tenisice, haljine, majice, torbice, kapute i cipele. Kad se radi o modnim markama, kupci s hrvatskog webshopa vjerni su brendovima Guess, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger, Desigual, Adidas, Inuikii, Ralph Lauren, Calvin Klein i BOSS.
Među najprodavanijima bio je i Answearov vlastiti brend Answear.Lab, koji inspiraciju crpi iz svijeta umjetnosti i kulture, a proizvodi se od održivih i ekoloških materijala, u suradnji s malim europskim tvornicama i nezavisnim dizajnerima. To su kolekcije odjeće u limitiranim količinama koje koriste potencijal lokalnih proizvođača, od materijala kao što su certificirani pamuk, lan, konoplja i poliester kreiran od recikliranih ribarskih mreža.
Moda kao poruka
Answear.Lab modu smatra sjajnim kanalom kojim se mogu komunicirati brojne važne poruke pa je aktivizam važan dio brenda. Aktivnim sudjelovanjem u zajednici, kroz donacije zakladama koje podržavaju djelovanje žena i sudjelovanjem u humanitarnim inicijativama poput pomoći ljudima u Ukrajini, ovaj brend postaje i više od podrške snažnim ženama i prakticiranja održive mode.
“Sretni smo što su nas hrvatski kupci tako dobro prihvatili i prepoznali vrijednost koju im donosimo. Sjajni brendovi po odličnim cijenama i dostava unutar 48 sati, pokazuju naše poštovanje prema tržištu. Uvijek zagovaramo održivo poslovanje u svim segmentima i smatramo da se prema svojim kupcima, ali i prema Zemlji, trebamo odnositi s poštovanjem. Vjerujemo da time potičemo i naše korisnike na razmišljanje o održivosti”, izjavila je Sandra Gašparić, country manager brenda Answear za Hrvatsku i Sloveniju.
Naručeni proizvodi od Answeara do kupaca dolaze u certificiranoj ambalaži koja je dobivena recikliranjem, a svi proizvodi iz iste narudžbe isporučuju se u jednom paketu. Osim toga, ista ambalaža koristi se i za mogući povrat naručenih proizvoda kako bi se smanjio ugljični otisak i nastanak nepotrebnog otpada.
Answear u svojoj ponudi nudi odjeću, obuću i modne dodatke više od 500 poznatih svjetskih marki te više od 200 tisuća proizvoda. Među njima su modne marke kao što su Diesel, Guess, Tommy Hilfiger, Valentino, DKNY, Moschino, Kenzo, Burberry i mnogi drugi. Na stranicama Answeara nalazi se odjeća i obuća iz najnovijih kolekcija i prema posljednjim trendovima za žene, muškarce i djecu.
Fotografije: PR