Answear predstavio novu jesensku kampanju uz komade u it boji sezone
Stigla je jesen, mnogima jedno od omiljenih godišnjih doba. Sljedećih nas nekoliko mjeseci u prirodi očekuju predivne i tople jesenske boje lišća, a u modi uvijek uzbudljivi jesenski trendovi. Jedan od najvećih modnih trendova ove jeseni je apsolutna vladavina crvene boje, a pogotovo bordo nijansi. To dokazuje i nova kampanja modnog brenda Answear koja ove jeseni priča priču o crvenoj boji.
Lisabon u crvenom
U svojoj najnovijoj kampanji za sezonu jesen/zima 2024., modna trgovina Answear spaja poetičnost i posvećenost detaljima. Answear prikazuje modu koja nije samo ukras i izraz stila, već i manifest naših unutarnjih vrijednosti.
Spot za kampanju snimljen je u slikovitom Lisabonu i očarava svojom vizualnom poetikom. Glavne zvijezde nove jesenske kampanje su brazilska glumica i model Fatima Brunengo i njezin styling pun karaktera i samopouzdanja. Upečatljivi crveni total look plijeni pažnju kako zbog visoke estetike, tako i zbog snažne poruke koju ta boja šalje. Crvena nije obična boja, ona je odraz intenzivnih emocija i izražajne ekspresije. Baš kao u umjetnosti, crvena boja i u modi simbolizira kreativnu energiju, hrabrost i strast.
Dragocjenost suptilnih emocija
Spot nove kampanje režirala je talentirana fotografkinja i redateljica Stella Consonni, Talijanka koja živi i stvara na relaciji New York – London. Stella je poznata po svojoj senzibilnosti i talentu za hvatanje suptilnih emocija i ljepote svakodnevnih trenutaka. Svaki je kadar novog spota pažljivo odabran kako bi ispričao modnu priču o životu i emocijama, a Stella je savršeno precizno uhvatila ovu atmosferu, spajajući svakodnevicu s daškom luksuza.
“Answearov moto, a ujedno i slogan kampanje Odjeni život dragocjenim stvarima govori o tome da život oblačimo dragocjenim stvarima onda kada se uz te stvari vežu posebna sjećanja. Answear vjeruje da vrijednost odjeće ne leži samo u njezinoj estetici, nego i u emocijama koje izaziva, jer nas moda prati u najvažnijim životnim trenucima i dio je uspomena koje ostaju s nama zauvijek”, izjavila je Sandra Gašparić, Answear Country Manager za Hrvatsku i Sloveniju.
Vladarica jesenske mode
Crvena boja ove sezone ima vodeću ulogu u modnim trendovima, od jakih bordo nijansi preko intenzivne cherry crvene pa sve do snažnih jarkocrvenih detalja. Dizajneri crvenu hrabro uključuju u svoje jesenske kolekcije u kombinaciji s klasičnim krojevima i modernim detaljima čime ovoj vatrenoj boji dodaju profinjenost, eleganciju, snagu i dublje značenje.
U Answearovoj ponudi kupci će pronaći pažljivo odabrane proizvode globalnih premium brendova. Oni su simbol bezvremenskog stila i elegancije koji vam omogućuju da izrazite sebe i svoje vrijednosti jer moda nije samo odjeća, nego i način na koji svijetu pokazujemo tko smo i što nam je važno. Odabirom kvalitetnih komada za sezonu jesen-zima 2024., svoj život odijevamo dragocjenim stvarima.
Životna inspiracija u svakoj sezoni
Online modna trgovina Answear je prisutna na 12 tržišta koja uz Hrvatsku, uključuju Sloveniju, Mađarsku, Ukrajinu, Češku Republiku, Slovačku, Italiju, Poljsku, Bugarsku, Rumunjsku, Grčku i Cipar, a posebna je po svojoj ponudi renomiranih modnih marki, odgovornom poslovanju, ekspresnoj dostavi unutar 48 sati i besplatnom povratu.
Answear u svojoj ponudi nudi odjeću, obuću i modne dodatke iz ograničenih kolekcija više od 500 svjetskih brendova, kao što su Victoria Beckham, Tory Burch, Rotate, Custommade, Elisabetta Franchi, Liu Jo, Pinko, Michael Kors, Iro, Diesel, AllSaints, Vanda Novak, Coach, Swarovski, Furla, kao i Adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger, Polo Ralph Lauren i mnogi drugi.
U nastavku teksta otkrijte video kampanju.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR