Dina Dončević 24.06.2025.

Aleksandra Dojčinović novom Pre-Fall kolekcijom otvara nove poglavlje brenda koji Hrvatice obožavaju

S prvim danima ljeta, jedan od najdugovječnijih hrvatskih brendova, Lei Lou by Alex Dojčinović, predstavio je Pre-Fall kampanju s komadima koji se ne prilagođavaju sezoni – već je definiraju. Uz to, ovom kampanjom nagrađivana hrvatska dizajnerica otvara jedno sasvim novo poglavlje za svoj brend – s izrazito profinjenim, potpuno osvježenim stilskim jezikom i s jasnom, čistom estetikom, u kojoj se lako prepoznati i kojoj se još lakše prepustiti.

Kolekcija, koja predstavlja prvi veliki korak u novi vizualni identitet brenda, zamišljena je kao most između sezona, s naglaskom na besprijekorno krojene komade, koje se nose jednako elegantno u ljetnim večerima i ranim jesenskim danima. Kampanja ovaj put stavlja naglasak na luksuznu minimalističku quiet luxury estetiku, oslanjajući se na pomno birane premium materijale poput kašmira, najfinije vune, svile, istih onih koje u svojim kolekcijama koriste vodeći luksuzni brendovi dnašnjice. Krojevi su precizni, strukturirani i nenametljivo moćni, osmišljeni da istaknu siluetu bez agresije, s ramenima u prvom planu.

Pa iako je Lei Lou oduvijek bio brand takozvanog tihog luksuza, s ovom kampanjom Dojčinović brend zaista diže na svjetsku razinu, s komadima koji više nisu tek puka elegancija, već i odlična investicija u capsule garderobu, nešto što ćete nositi i ponavljati godinama.

“Kreativna priča kampanje vješto balansira između ‘dark romance’ senzibiliteta i urbane sofisticiranosti, a za spomenuta prepoznatljiva ramena čak smo ovom prilikom razvijali naramenice i krojeve kojima smo konstrukciju kompletne kolekcije digli na najviši mogući nivo. Mislim da smo kao brand sazreli i da je naša publika s nama sazrela za ovu novu eru brenda u kojoj suzdržana dekadencija komunicira sama za sebe, jer stil, opće je poznato, znači formu, materijal i stav, a ne brand ušiven na etiketi”, otkriva Dojčinović.

Koloristički je kolekcija, logično, vrlo monokromatska i neutralna – prevladavaju bež, tamnoplava i off-white, s tek pokojim iznenađenjem u vidu crvene, ponajviše zahvaljujući detaljima, naušnicama ili sandalama s kristalima, ali i jednoj scenski snažnoj haljini, o kojoj će se sigurno dugo pričati. Sve ostalo ostaje nenametljivo, sofisticirano, pročišćeno i lišeno svakog viška, apsolutno savršeno klasično, s pomakom, s estetikom vrlo bliskom svim generacijama, od X do Alpha.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: 925STUDIO

Video: MoreMedia

Model: Niko Matičević, Faith

Makeup: Iva Rukavina

Logo: Studio Size

Lokacija: Interpretacijsko Edukacijski Centar Grpašćak