Aimee Song je lansirala modni brend. Otkrijte zašto se radi o nešto drugačijem influencer brendu
Nije strano da posljednjih nekoliko godina svjedočimo velikom broju novih brendova koji pokreću influencerice i slavne osobe. Od toga da se gotovo svakog tjedna pojavi neka nova modna suradnja s već etabliranim brendovima, do toga da se brojne influencerice upuštaju u to da započinju vlastite priče iznova.
Posljednja u nizu je Aimee Song, influencerica koja je još 2008. godine počela s pisanjem bloga Song of Style, a pojavom društvenih mreža njezina je slava među modnim entuzijasticama brzo nastavila uzlaznom putanjom. Ona dana broji 7,3 milijuna pratitelja na Instagramu, brojne uspješne suradnje i nebrojeno puno fantastičnih odjevnih odabira zbog kojih je obožavana. Amiya je njezin najnoviji pothvat, brend na čijoj je pripremi radila tri godine, a za suradnike pronašle neke od najboljih majstora svog zanata.
View this post on Instagram
Song je bila među prvom generacijom influencerica i jedna od prvih modnih blogerica koja je bila pozivana na Tjedne mode i ona je ustvari jedna od pionirki kad se radi o suradnjama s drugim brendovima. Njezin najveći pothvat dogodio se 2019. godine nakon što je s Revolveom pokrenula modnu marku Song of Style i stvarala kolekcije od 50 odjevnih komada i dodataka. Bila je to zapravo prva suradnja platforme s nekim influencerom. Uz to, influencerica je ostvarila još značajnih dizajnerskih suradnji koje su bile vrlo uspješne, od kreiranja sunčanih naočala s brendom Gentle Monster do cipela s brendom Schutz.
No, 2019. godine prilikom predstavljanja kolaboracije s platformom Revolve, Song je izjavila da je njezin fokus od početka bio učiniti profinjenu i dizajnersku estetiku dostupnom svima. Odnosno, cilj brenda Song of Style bio je stvarati komade nalik dizajnerskim, no pristupačnijeg cjenovnog ranga, što uostalom, radi i većina drugih influencerica koje se upuštaju u takve pothvate. Međutim, njezin novi brend Amiya ima apsolutno drugačiji pristup stvaranju i nešto je na što nismo navikli kod brendova koje započinju influencerice.
Naime, ovog je tjedna prilikom predstavljanja novog vlastitog brenda izjavila da je Song of Style bio namijenjen publici Revolvea i da se onda zapravo nije osjećala kao da se radi o brendu koji predstavlja nju i njezin pogled na modnu industriju. Morala je tad svakog mjeseca osmišljavati nove komade jer je to jedan od uspješnijih poslovnih modela kakav poznajemo u svijetu brze mode. Međutim. Song sad želi poslovati drugačije, sporije i etičnije.
Amiya stoga predstavlja brend koji će stvarati odjeću koja će se svidjeti ženama poput nje; cilj je osmišljavati svevremenske komade koji će se iznova odijevati godinama i prkositi svim trendovima. Kako sama kaže, njezin se stil odijevanja trenutačno sastoji od toga da želi nositi komade koji će trajati zauvijek – a upravo su takvi komadi njezinog novog pothvata.
Brend Amiya bit će usmjeren na knitwear komade, a početni drop koji je već dostupan na službenoj stranici brenda uključuje džempere, kardigane, pletene prsluke, hlače i mini suknju. Sve se nizom radi o komadima iznimno kvalitetne izrade, što se očituje i u cijenama komada. Naime, džemperi su dostupni za kupnju po cijeni od 925 američkih dolara, kardigani po cijeni od 790, dok je za vestu sa zatvaračem potrebno izdvojiti 1.450 američkih dolara.
Song je u brendu kreativni proces povjerila dizajnerima u Milanu, a svaki komad ručno izrađuju vješti talijnski majstori zanata. Komadi brenda uključuju neke od najkvalitetnijih materijala na tržištu; od pamuka, fine viskoze do najboljeg kašmira. Song je ovih dana na Instagramu zahvalila svima koji su već prvog tjedna od lansiranja naručili svoje komade i nadodala kako ne može biti više ponosna na kvalitetu komada i njihovu izradu koje je postigla.
U konačnici, valja zaključiti da su Song bile potrebne godine uspješnog influencerskog posla kako bi mogla započeti jednu ovakvu kvalitetnu priču koja će zasigurno trajati. Nedvojbeno je da su godine rada u modnoj industriji, poznanstva i brojne suradnje dovele do toga da je influencerica napokon odlučila prikazati vlastita vjerovanja. Radeći u industriji koja konstantno predstavlja i traži ono nešto novo, odlučila je ići sporijim tempom i stvoriti nešto što će trajati godinama. Komadi su to u koje vjerujemo, a ovakav pothvat poduzetnice valja jedino pohvaliti.
Svih deset komada dostupno je za kupnju na službenoj stranici brenda, a njihove detalje otkrijte u nastavku teksta.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram, Amiya