Agencija Bruketa & Žinić & Grey jedina je hrvatska agencija koja je udomila dva kanska lava

Osim dva projekta nagrađena lavovima, do sada je još pet projekata bilo u finalu najvećeg festivala kreativnosti

Na prvom danu ovogodišnjeg izdanja najprestižnijeg festivala kreativnosti – Cannes Lions – Marodi i agencija Bruketa & Žinić & Grey uz suradnju Komunikacijskog laboratorija  za projekt “Priča koja vrijedi svakog slova” osvojili su brončano priznanje u kategoriji “Print & Publishing/Innovative and adapted use of Print & Publishing” čime je agencija Bruketa & Žinić & Grey postala prva agencija koja je u Hrvatsku donijela čak dva kanska lava.

Inspiracija za projekt proizašla je iz činjenice da je Međimurska popevka  2018. godine uvrštena na “UNESCO-ov Reprezentativni popis nematerijalne kulturne baštine čovječanstva”, a na njemu će ostati zaštićena sve dokle god se koristi. Kako bi doprinijeli očuvanju popevke, kreirano je limitirano izdanje zbirke od pet knjiga Međimurskih popevki – “Priča koja vrijedi svakog slova” u kojoj svaka knjiga dolazi s posebnim pakiranjem Marodi abecedne tjestenine za juhu s točnim brojem slova od kojih je sačinjena pjesma. Nadasve, 28. studeni proglašen je i kao Dan međimurske popevke, a na taj dan provodit će se aktivnosti u svrhu njene zaštite i očuvanja.

“Iznimno smo ponosni jer je kanski lav najveće priznanje u kreativnom svijetu, a samim time potvrdili smo ponovno da to što smo mala država, ne znači da ne možemo raditi velike stvari. Ovo je prvi kanski lav koji stiže u Nedelišće, a ova nagrada pokazuje da s predanošću i strašću možemo ostvariti veliki uspjeh. Neka nam svima bude inspiracija i podsjetnik da njegujemo i prenosimo naše kulturno naslijeđe”, izjavio je Ivo Payer, kreativni direktor agencije Bruketa & Žinić & Grey.

Agencija Bruketa & Žinić & Grey prvog kanskog lava osvojila je 2021. godine kada je na natjecanju bilo gotovo 30 tisuća prijava, a tada je “Untouched by Light”, pjenušavo vino Radgonskih gorica, nagrađeno broncom za rebranding. “Untouched by Light” projekt je kojime su Bruketa & Žinić & Grey i Radgonske gorice umjesto tradicionalnog oglašavanja kreirali potpuno novi proizvod, s ciljem pozicioniranja ove vinarije na globalnome tržištu. Radi se o prvome pjenušavom vinu na svijetu koje se proizvodi, prodaje i kuša u potpunome marku, kao odgovor na znanstveno istraživanje koje potvrđuje negativan utjecaj svjetla na vinske arome, posebno na pjenušce.

Cannes Lions najveće je svjetsko natjecanje kreativnosti u tržišnim komunikacijama, s više od 26 tisuća prijava samo ove godine, dok se nagrada kanski lav smatra najprestižnijom u branši.

Osim što su osvojili dvije nagrade, agencija Bruketa & Žinić & Grey s pet projekata plasirala se u finale natjecanja što je također veliko priznanje s obzirom na enorman broj prijava koje pristižu svake godine.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR

Shopping cart0
There are no products in the cart!
Continue shopping
0