Tara Grbčić 25.03.2017.

LVMH pokreće jedinstvenu stranicu za prodaju svojih brendova

Moët Hennessy Louis Vuitton ili LVMH grupacija je luksuznih brendova u koju spadaju Louis Vuitton, Fendi, Céline, Dior i ostali. Kako prenosi Financial Times, već bi ovog mjeseca LVMH trebao izbaciti vlastitu stranicu za online kupovinu. Stranica bi trebala biti dio robne kuće Le Bon Marché koja je u LVMH vlasništvu od 1984. godine, te bi ona trebala okupljati preko 70 brendova koji se nalaze u grupaciji.

LVMH-brands-books

Iako je LVMH imao online prodaju od 2000. do 2009. pod nazivom eLuxury, ta platforma je ugašena prije osam godina, te je donesena odluka kako svaki brend u grupaciji ima svoje samostalne kanale online prodaje. Nova stranica trebala bi biti odgovor na stranice poput Net-a-Portera i Farfetcha koji danas vladaju scenom online shoppinga.

Između 2009. i 2014. online kupovina je rasla četiri puta brže od kupovine u dućanima, te je ujedinjavanje svih brendova LVMH-a u jedan online shop logičan pristup za privlačenje kupaca i povećanje prodaje.  Do 2025. godine postotak online kupovine trebao bi se povećati za tri puta, odnosno narasti na ukupno 70 milijardi eura.

Tijekom prošle godine LVMH je povećao svoj profit za 6% te on iznosi 7 milijardi eura. LVMH još nije službeno potvrdio izlazak online shopa, no ovaj potez će im zasigurno pomoći u podizanju navedenih brojki.