Sve što znamo o novom brendu Phoebe Philo
Ako postoji žena koja utječe na modni svijet, bez da u njemu aktivno sudjeluje, onda je to definitivno dizajnerica Phoebe Philo. Otkad je 2018. godine napustila poziciju kreativne direktorice brenda Celine i povukla se sa scene, njezin se povratak željno iščekuje, iako ničime donedavno nije dala naslutiti da će ga biti. Više od četiri godine mudro šuti i ne izlaže se u medijima do te mjere da su mnogi čak i počeli vjerovati da od genijalne kreatorice više nećemo dobiti ništa.
No, Philo je ipak uslišala molbe žena diljem svijeta i sredinom lipnja 2021. godine objavila kako lansira vlastitu modnu marku – u siječnju iduće godine. Došla je i 2022. godine, a Philo se nije oglasila, što je ponovno izazvalo sumnje unutar modne industrije kako je ipak odustala i da će preuzeti kreativno čelo modne kuće Burberry (na tu je poziciju ipak zasjeo njezin bivši asistent u Celineu Daniel Lee).
Kraljica “quiet luxury” estetike predstavit će brend koji nosi njezino ime na jesen, a zasad je lansirala službeni Instagram profil koji je, bez ijedne objave, u roku od samo nekoliko dana prikupio više od 162 tisuće pratitelja. Debitantska kolekcija bit će predstavljena u rujnu te dostupna za kupnju putem službene stranice phoebephilo.com koja još nije u funkciji, ali će se od srpnja na njoj biti moguće registrirati za obavijesti.
View this post on Instagram
Iza luksuznog startupa na čelu sa slavnom dizajnericom stoji konglomerat LVMH čiji čelnici zasigurno zadovoljno trljaju ruke jer Philo ima ogromnu četu hard core obožavatelja koji se jedva čekaju dograbiti nekog novog modela s njezinim potpisom. A i Philo jedva čeka vidjeti rekacije svojih fanova jer je za Business of Fashion izjavila: “Radujem se ponovnom povezivanju sa svojom publikom i ljudima koji me prate. Biti neovisan, vladati i eksperimentirati prema vlastitim uvjetima izuzetno mi je bitno”. Najavljeno je i da će luksuzni brend funkcionirati po principu digital first, što znači da možemo očekivati i veliku aktivnost na društvenim mrežama te kvalitetan sadržaj koji će privući današnju publiku.
View this post on Instagram
Nije jasno hoće li kolekciju predstaviti u sklopu od nekog Tjedna mode s obzirom na to da je najavljeno da će to biti u rujnu, hoće li tradicionalno svoje modele poslati pistom ili predstaviti kolekciju na neki drugačiji način. Isto tako, moguće je samo predstavljati da će Philo pratiti standardni modni kalendar, predstavljati kolekcije dva puta godišnje, u rujnu i veljači.
Što se potvrđenih informacija tiče, tu je njihov kraj, jer je Philo zasad odlučila nastaviti u svojem stilu i ne otkrivati javnosti previše. Nema sumnje da će njezina kolekcija biti jedna od najiščekivanijih ove godine, a s obzirom na to kakav je potpis imala za kuće Chloe i Celine u kojima je prethodno radila kao kreativna direktorica, vjerojatno će biti riječ o komadima koje obožavaju minimalistice, koji su casual krojeva, ali imaju i prigušenu ženstvenost te komadima izvanredne kvalitete i dizajna za kojima žene diljem svijeta naprosto venu.
Fotografije: Instagram (@phoebephilodiary)