Gentleman Shop u Rijeci: mjesto gdje pravi muškarci uživaju
4 Look Gentleman Shop prvi je lifestyle concept store za muškarce otvoren u Rijeci, a ovakav model concept shopa novost je u cijeloj zemlji. Posebnost shopa leži u činjenici da se sastoji od tri dijela- barber shopa, outfit kutka s talijanskim stilskim proizvodima Volo Liber i tattoo studija Nero Ink koji su pokrenuli u suradnji s poznatom manekenkom Kristinom Šalinović.
Posjetili smo ovaj zanimljivi concept shop u ulici Žrtava Fašizma 2a, te razgovarali s vlasnikom Damirom Mateškovićem.
Damir je muškarac koji živi stilom života koji je prenio u Gentlemen Shop i to se vidi u svakom kutku prostora. U samom shopu najviše pažnje posvećeno je detaljima, a apsolutno sve što se nalazi u prostoru ima neku posebnu priču. Tako su stolci na kojima klijenti sjede prilikom uređivanja japanske Takara stolice iz 1959. godine, na katu u čekaonici se nalazi Ducati iz 1952. godine, a za Badnjak u shopu planiraju otvoriti 18 godina star viski Glenfiddich.
Matešković ističe kako je sama ideja došla iz želje da ono što živi približi i ostalima:
“Kroz taj feeling sam htio napraviti nešto za krug ljudi koji poznajem i koji to vole, a ostali su to jako brzo prepoznali. Tri mjeseca je prošlo od otvaranja Gentlemen shopa i definitivno ovakav koncept ima budućnost kod nas, ali i vani. Ovo je kao pilot projekt koji nam je pokazao da treba razvijati franšizu.”
Koliko je ovaj prostor ugodan za boravak i opuštanje govori i činjenica da se u njemu održavaju i događanja poput projekcija, raznih programa i druženja, a za klijente su tu i posebni destilati u kojima mogu uživati za vrijeme tretmana.
“Ovo je concept store, lifestyle prostor osmišljen po mjeri muškarca, a koji muškarcima daje osjećaj da se mogu opustiti, pronaći sat vremena za sebe i u potpunosti uživati. Cjelokupnom doživljaju svakako doprinose fini destilati uz koje se mogu opustiti, ali i muzika iz pedesetih i šezdesetih godina prošlog stoljeća, a sve to napokon imaju na jednom mjestu, zbog čega Gentlemen Shop postaje njihov omiljeni kutak za opuštanje“, ponosno ističe Matešković.
Žene u shop dolaze po ideje za poklone, kao i poklon bonove, ali glavni klijenti svakako su muškarci, a ciljana publika su oni između 30 i 60 godina, iako dolaze i mlađi dečki koji prate trendove.
Muškarci više dolaze na šišanje, no ekipu iz Gentleman Shopa iznenadilo je koliko su muškarci počeli paziti na uređivanje brade. Trenutno najprodavaniji proizvod je Kemonova Matte Full pasta iz nove linije Hair Manya, koja učvršćuje kosu ali je ujedno i matira. Najtraženiji su proizvodi za oblikovanje kose, ali i ulja za bradu.
Preporuka za božićni poklon…
Za kraću bradu definitivno balzam i četka s prirodnom celulozom. Ljudi ne znaju da je četkanje brade iznimno bitno zbog cirkulacije, bržeg rasta, ali i usmjeravanja pravilnog rasta dlake. Također, higijena je iznimno bitna stoga je četka savršen poklon, a uz nju preporučujemo balzam koji služi poput regeneratora. Za dužu bradu Damir preporučuje četku od veprove dlake koja je jako čvrsta i pomaže u raščešljavanju.
Svakako si preko ovih blagdana rezervirajte vrijeme za sebe i priuštite si tretman opuštanja u ovom muškom svijetu koji će vas u potpunosti odvesti u neka druga vremena i poseban stil života.