Tko je Matilda Djerf i zašto je svi toliko obožavaju?
Ako netko treba osvojiti nagradu za influencericu godine, onda je to definitivno Matilda Djerf. Iako nas još nešto više od četiri mjeseca dijeli do kraja godine, nema osobe koja je više utjecala na modni i beauty svijet ove godine od Šveđanke s kojom su korisnici društvenih mreža opsjednuti. Od frizure preko beauty lookova, njezinog stila, komada koje predstavlja u sklopu brenda Djerf Avenue – sve što Djerf dotakne kao da se pretvara u zlato i postaje predmet žudnje mnogih.
Matildu Djerf počela sam pratiti početkom 2018. godine kada sam slučajno naletjela na njezin Instagram profil. To je razdoblje u kojem je fokus modnog svijeta prebacio na skandinavske zemlje te su najbolje streetstyle kombinacije uvijek bile one s ulica danskih, švedskih i norveških gradova. Sve više popularnih influencerica imalo je adresu u nekoj od sjevernih zemalja, a tijekom otkrivanja cool skandi klike pojavila se i Djerf.
Njezin je stil tada bio drugačiji od tipičnog skandinavskog te je više nalikovao onom francuskom, a Djerf je vrlo vjerojatno bila pod utjecajem chic Parižanki, čiji se stil od glave do pete tada secirao i svi su se trudili izgledati poput Jeanne Damas. Uskoro je došlo do zasićenja french girl lookom, a eklektične Skandinavke su postale nove it djevojke. Od francuskog stila zadržala je svoju frizuru u stilu Brigitte Bardot, a stil ove Šveđanke krenuo je više u smjeru casual mode, dobio je onaj skandi pečat, iako i dalje u svoju garderobu integrira romantične haljine, slip modele i vintage torbice francuskih modnih kuća.
Djerf je svoju karijeru blogerice započela 2016. godine na YouTubeu, a šest godina kasnije jedna je od najpopularnijih influencerica na Instagramu i TikTok te vlasnica megauspješnog modnog i lifestyle brenda Djerf Avenue. Iza nje su brojne suradnje s drugim brendovima, lansiranje pop up dućana u Los Angelesu, ali i uspješno vođenje osobnog brenda, koji je ove godine dosegao svoj vrhunac.
Tajna je u autentičnosti.
Kako je rasla njezina publika, tako je Djerf, rođena 1997. godine, odrastala pred očima svojih pratitelja i transformirala se u uspješnu poslovnu ženu. Njezini počeci nisu bili vezani uz modu niti beauty, već su prvi video uratci koje je objavljivala bili vezani uz putovanja na koja je išla sa svojim partnerom Rasmusom Johanssonom, koji dokumentirao njihove avanture, ali i njezine outfte. Od samog početka karijere bio je uz nju, a danas je i suvlasnik brenda Djerf Avenue. Djelići njihovog privatnog života i doma koje je djelila, kao i idilični dani provedeni u kući za odmor u Švedskoj, također su izazivali velik interes na Instagramu – njezine pratiteljice su htjele imati i istu posteljinu kao ona – pa ne čudi da u sklopu Djerf Avenue ponude možete kupiti i ručnike, posteljinu i bademantile. Uz lijepu stranu života, Djerf je dijelila i onu mračniju koja uključuje njezine zdravstvene probleme i borbu s poremećajem prehrane, sve u svrhu podizanja svijesti putem njezina najjačeg alata – društvenih mreža.
Iako je vrlo jasno da je odlučila unovčiti svaki djelić svojeg života – i to sasvim razumljivo jer nema posta na njezinom Instagramu na kojem netko nije postavio pitanje gdje je kupila top, košulju ili odijelo, pa zašto ih ne bi sama napravila i prodavala, sve i dalje izgleda autentično i vođeno njezinim instinktom i stilom, a ne željom za nagomilavanjem ogromne količine novca i slavom. Naravno da je želja vlasnika svakog brenda i zarada, a ako joj to i je glavna agenda, moramo priznati da je veoma vješto skriva jer svaki novi proizvod koji brend lansira izgleda baš kao nešto što bi Matilda Djerf nosila ili kupila.
Djerf Avenue, osnovan 2019. godine, bio je logična ekstenzija njezinog osobnog brenda, a u njihovoj ponudi nalaze se klasici poput odijela, t-shirta, košulja, minii suknji i jakni koji su jednostavni, vansezonski i lišeni trendova te namijenjeni da traju i da postanu dio nečijeg svakodnevnog stila. Modeli koje kreiraju imaju dozu ženstvenosti u kombinaciji s izgledom muških komada. Kao pravoj pripadnici generacije Z, odgovorno konzumiranje mode i održivost vrlo su bitna stavka u životu ove influencerice pa se to reflektira i na politiku poslovanja njezinog brenda. Djerf Avenue proizvodi komade u Portugalu, poštujući najviše etiičke standarde, pažnju posvećuje održivosti, a uza sve fotografije na njihovoj službenoj stranici i Instagramu nisu retuširane. Apsolutno uvijek sve izgleda lijepo, privlačno i effortless, baš kao i na društvenim mrežama vlasnice brenda, no zasigurno ništa nije slučajno s obzirom na to da su očekivani prihodi od prodaje ove godine oko 20 milijuna eura (da, dobro ste pročitali).
S navršenih 25 godina, Djerf broji više od 2.6 milijuna pratitelja na Instagramu, videi s hashtagom koji nosi njezino ime imaju 158 milijuna pregleda na TikToku, komadi njezinog brenda sve se češće nalaze na listi želja modnih insajdera, njezin net worth procjenjuje se na 1 do 5 milijuna eura, a Djerf je istinska stilska i beauty ikona svoje generacije.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram