Dina Dončević 19.05.2022.

Održana ekskluzivna MagMe x Farfetch večera! Evo tko se sve pojavio…

Sinoć je u restoranu Zinfandel’s zagrebačkog hotela Esplanade održana ekskluzivna MagMe x Farfetch večera, prva takva u regiji, na kojoj su se okupili ljubitelji mode iz hrvatskog javnog života. Najveća svjetska e-commerce platforma za luksuznu modu – Farfetch, u suradnji s portalom MagMe, organizirala je privatnu večeru kako bi svojim kupcima, ali i onima koji će to tek postati prezentirala Farfetch Private Client uslugu, a uzvanici su imali prilike uživati i u isprobavanju luksuznog nakita s platforme Auverture.

Obožavatelji luksuzne mode znaju da je “točka na i” svakog outfita nakit pa su naši gosti, među kojima su bili Iva Šarić, Ivana Vida, Izabel Kovačić, Tatjana Dragović, Barbara Ljiljak, Marko Grubnić i drugi bili oduševljeni što imaju priliku isprobati nakit koji im je bio poslužen na tanjurima kao jedan od slijedova. Prije same prezentacije nakita goste je na ulazu u Zinfandel’s restoran dočekala prava tropska šuma koju je kreirao Saša Šekoranja, a instalacija uz zvukove egzotičnih ptica, bila je savršen uvod u ekskluzivnu večeru za koju je meni osmislila chefica Ana Grgić.

“Ovom prilikom bismo vam se željeli zahvaliti na praćenju i dolazak na ovu ekskluzivnu večeru. Iznimno nam je drago što prvi u regiji imamo priliku surađivati s Farfetch Private Client brendom. To mi je iznimno drago zbog toga što Farfetch i mi njegujemo iste vrijednosti, a među njima i to da su kupci, odnosno čitatelji na prvom mjestu te da kvaliteta dolazi ispred svega”, izjavila je Rita Rumora, osnivačica i CEO portala MagMe.

Rita Rumora i Lada Mitrašinović

Ovo je prvi ovakav event kojeg je Farfetch organizirao izvan granica Ujedinjenog Kraljevstva, a kupce iz ove regije najbolje poznaje Andriana Gazić, Private Client Stylist koja uvijek brine kako bi sve njezine klijentice imale ikonične outfite za evente poput ovog. “Prije gotovo godinu dana pridružila sam se Farfetchu s idejom razvoja naše regije i željom da se svi okupimo na eventu u Zagrebu – ovu večer nisam mogla bolje zamisliti. Ponosna sam što smo dokazali da smo nova europska modna destinacija i što će oni koji nisu, večeras postati dio našeg Private Client kluba”, istaknula je.

Farfetch Private Client program je lojalnosti za najvjernije kupce diljem cijelog svijeta koji, osim što imaju priliku kupovati s osobnim stilistu, dobivaju i niz pogodnosti koje je svima koji su na večeri postali privatni klijenti, otkrila Milde Cergelyte. “Kao globalna e-commerce sila trudimo se uvijek izaći u susret našim klijentima, pronaći komade koje je nemoguće pronaći, dati im ekskluzivan pristup proizvodima, pomoći im u stilziranju lookova i biti tu za njih u svakoj modnoj krizi”, rekla je Client Development Specialist za Ujedinjeno Kraljevstvo i Europsku Uniju.

Milda Cergelyte i Thomas Lazzarini

Ekspert za satove i luksuzan nakit brenda Farfetch, Thomas Lazzarini otkrio je kako je iskustvo koje nude u suradnji s brendom Auverture, dostupno samo privatnim klijentima. “I Farfetch i Auverture imaju jednake vrijednosti i ciljeve – ponuditi kupcima poseban izbor komada koji se uklapaju u njihov stil i ispuniti sve njihove želje i potrebe. Komade pažljivo biraju stilisti, uz vodstvo Auverturea, a zatim se šalju klijentima u predivnim kutijama za nakit kako bi u komadima uživali kod kuće”.

Iva Šarić

Auverture je luksuzna platforma u kojoj je okupljeno više od 60 kreatora nakita diljem svijeta, a osim toga tijekom večere su  otkrili i jedinstvenu uslugu Auverture Jewellry Box. “Zastupamo trendi dizajnere koje zvijezde nose na crvenom tepihu poput Anite Ko, Nikosa Koulisa i Fernanda Jorgea. Većina naših dizajnera kreira komade u limitiranim edicijama, poput Stephena Webstera koji je izradio zaručnički prsten za Megan Fox. Prepoznatljiv ručni rad, dizajn i visokokvalitetni materijali – to je ono po čemu se naši dizajneri ističu”, otkrila su Esmée Sanders, menadžerica za odnose s dizajnerima i Lune Fiekert, menadžerica za odnose s klijentima brenda.

U prezentaciji nakita te druženju na večeri uživale su i Jasmina Bagarić, Nika Matić, Lada Mitrašinović, Matea Ibanez  te brojne gosti iz poslovnog svijeta. Nakon službenog dijela i pića dobrodošlice na terasi hotela, gosti su imali priliku uživati u pomno osmišljenom meniju koji je bio uparen s vinima Jeruzalem Ormož.  Za savršenu organizaciju zaslužna je agencija Alert, skladnoj atmosferi doprinio je i stručan tim hotela Esplanade, a bez naših partnera HP, Worldline i Puklavec Family Wines, večer ne bi bila potpuna.

Djelić atmosfere s ekskluzivne MagMe x Farfetch večere možete vidjeti u nastavku, a tko se sve pojavio na ovom eventu, otkrijte u galeriji iznad.

Fotografije: John Pavlish (photo wall), Irina & Matej