Capuchas – novi hrvatski brend koji mijenja budućnost mode!
U doba “novog normalnog” nikada nije bilo bitnije osjećati se dobro u odjeći koju nosimo. Imajući to na umu, Zagrepčanka Ema Pilić je napravila kolekciju održivih trenirki napravljenih od 100% organskog pamuka. Novi streetwear brend Capuchas je primjer vala slow fashiona koji promovira kupovinu kvalitetne odjeće klasičnog dizajna koja se može nositi sezonama.
Premijerna core kolecija sastoji se od četiri osnovne boje i pet osnovih modela koji se mogu međusobno kombinirati, a većinom su i uniseks. Želja je poticati mlade generacije da postanu svjesnije o utjecaju koji moda ima na okoliš. S novim navikama kupaca i raznim fast fashion brendovima životni vijek odjeće na zapadu je drastično pao. Cilj Capuchasa je educirati ljude o utjecaju naših kupovnih navika na prirodu i poticati mlade da krenu razmišljati o svojim kupovnim navikama.
Capuchas komadi izrađeni su od 100 posto organskog iznimno kvalitetnog pamuka, proizveden u tvornici s fair-trade načinom rada i zapakiran u 100 posto recikliranom pakiranju. Također, u suradnji s organizacijom “Zasadi stablo, ne budi panj” Capuchas potiče pošumljavanje Hrvatske kroz akciju “1 narudžba = 1 stablo”.
Cijeli proizvodni lanac branda Capuchasa je od nabave materijala do proizvodnje i dostave u skladu s fair-trade i održivim standardima i stoga se ponosimo što noseći Capuchas ne samo što izgledaš dobro nego se tako i osjećaš. Modeli variraju od klasičnih baggy modela trenirke iz koje se nećete htjeti skinuti do malo provokativnijih cropped varijanti koje mogu poslužiti i za izlazak na visoke cipele. Cijelu kolekciju možete pogledati na službenoj stranici brenda.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Modeli: Elena Dizdar, Luka Zaja
Fotografije: Nemanja Gašić