figurai

Ana Ageljić 10.08.2021.

FIGURAI je novi hrvatski brend koji donosi bezvremensku jednostavnost

U potrazi za savršenim ljetnim komadima, put nas je doveo do mladog, domaćeg brenda – FIGURAI. Njihova ljetna kolekcija, ujedno i prva, oduševila nas je izborom laganih materijala i jednostavnošću krojeva.
Željeli smo saznati tko stoji iza ovog mladog brenda i što od njih možemo očekivati. Vlasnica brenda je Nives Dravinec, dvadesettrogodišnja Zagrepčanka s dubrovačkom adresom. Život u glavnom gradu zamijenila je životom u Dubrovniku zbog dugogodišnje veze.  Ljubav je poveznica brenda i Dubrovnika. FIGURAI je izvedenica riječi “figuraj” koja je često upotrijebljena na južnom Jadranu, a koristi se pri iznošenju komplimenta na račun izgleda ili kada vam odjevni predmet divno pristaje.

figùrati (ostavljati dobar dojam, lijepo izgledati, biti skladan, biti privlačan oku (o ljudima, ukrasima, odjeći, kućama)

Dravinec je pri kreiranju brenda pomno mislila na visoku kvalitetu i održivost. Smatra da  je održivost mode bitna stvar te se nada da će njezini komadi biti jedni od onih komada koji će se generacijski prosljeđivati.  Također vjeruje u održivost mode iz ekoloških razloga.
Bitno je napomenuti da su svi FIGURAI komadi proizvedeni u Hrvatskoj od strane krojačica u radionici Dress Code u Zagrebu.   Mislili su i na detalje, tako da su i pakiranja proizvedena od recikliranog kartona hrvatskog proizvođača kao i promidžbene kartice i zahvalnice.
Prva FIGURAI kolekcija bazirana je na voljenom ljetnom materijalu – lanu – koji je poznat po svojoj kvaliteti i prozračnosti.  Komadi su izrađeni u količinama koje su predviđene za sigurnu prodaju. Nakon što se rasproda početna postava, komadi se izrađuju po narudžbi.
Ova kolekcija miriše na more, udobnost ljeta i Dubrovnik. Jednaka pažnja usmjerena je ka oba spola stoga će i žene i muškarci pronaći svoj voljeni ljetni komad.
Primjerice, košulja “Njegova” je unisex i namijenjena je svima koji uživaju u bijelim košuljama na sve načine. Dravinec nam je otkrila kako svoje klijente promatra kao samouvjerene, brižne i svjesne ljude – one koji cijene kvalitetu bezvremenske odjeće.
Zanimalo nas je što možemo očekivati u budućnosti u viziji Figurai brenda, a Nives nam je otkrila da nas očekuje integracija hrvatskog veza, čiste linije, funkcionalnost i jednostavnost.
Ono što nas je oduševilo u priči o Figurai brendu je samopouzdanje, samosvjesnost i  motivacija za opstanak kvalitete  među hrvatskim proizvođačima i dokaz da je manje ipak više!
Ukoliko se pronalazite u bezvremenskoj jednostavnosti, brend potražite na njihovom službenom IG profilu @figuraioffical ili na figurai.eu