Meet the brand: L’Adria, kozmetika iz Jadranskog mora
Jeste li već čuli za L’Adria kozmetiku? Jedan od novih brendova na našem tržištu, L’Adria je pravo osvježenje u moru beauty proizvoda. Ljubav prema Jadranskom moru i dugogodišnje umijeće u formuliranju kozmetike pretočili su u staklene posudice te ponudili minimalistički pristup njezi suhe, mješovite i masne kože.
Polazeći od ideje da je pronalazak idealnih proizvoda prilagođenih vlastitom tipu kože često naporan i zahtjevan, kreirali su prijedloge jednostavnih rutina koje, osim što donose odlične rezultate, olakšavaju brigu o tome što i kako napraviti s kožom. Svi L’Adria serumi pružaju višestruke učinke, a sve formule osmišljene su bez PEG-a, polisorbata, mineralnih ulja, fenoksietanola, parfema i eteričnih ulja i prikladne za svaki tip kože, pa i onaj najosjetljiviji. Kako bismo brend, a i same proizvode, što bolje upoznali, razgovarali smo s brend menadžericom Koranom Marović, a što nam je sve otkrila, pročitajte u nastavku.
MagMe: Tko stoji iza branda L’Aadria?
Korana Marović: Iza brenda stoji entuzijastičan tim ljudi koji žele zadržati svoju anonimnost, pa sve javne “obaveze” rješavam ja. Bitno nam je da je kozmetika u prvom planu, da se ističe kvalitetom, izgledom, pristupačnom cijenom, vrhunskom formulom te osjećajem koji daje ljudima kad je koriste – ostalo je manje bitno.
MagMe: Koju filozofiju zastupa brand L’Adria?
KM: Filozofija brenda jest luksuz dostupan svima – smatramo da kvalitetna kozmetika ne mora biti skupa, a jednako tako vjerujemo da je bitno paziti na ostavljanje svog traga u okolišu. Upravo zato nemamo testere jer su jednokratne plastične vrećice vrlo rastrošne, a proizvode držimo u staklu i kartonu s minimalno plastike. Uz to, naše rutine su minimalističke, pa ne potičemo ni rastrošnost u kupnji proizvoda koja može voditi ka rutini od petnaest proizvoda koji na kraju izazovu suprotan učinak na licu. Manje je više!
MagMe: Kako ste došli na ideju o pokretanju branda, koja je bila glavna misao vodilja?
KM: Ideja je bila iskoristiti ljepote Jadrana i pretočiti ih u sasvim čiste proizvode koji naprosto rade ono što kažu. Hrvatsko tržište je (pre)zasićeno prirodnom kozmetikom, pa smo htjeli stvoriti nešto mrvicu modernije – ali i dalje na prirodnoj bazi. L’Adria tako koristi morske alge i morski kolagen, a sve formule su lišene alkohola, parfema, parabena, PEG-a, polisorbata, fenoksietanola i sličnih tipičnih iritansa. Tako su proizvodi prilagođeni i za najosjetljivije tipove koža, a nakon skoro devet mjeseci na tržištu, izgleda da je upravo to i nedostajalo.
MagMe: Koliko je prošlo od ideje do realizacije ?
KM: Više od godine dana, svakako. S vremenom je tim rastao, pa i nisu svi bili prisutni u početku, no svatko novi je obogatio rezultat na svoj način. Planove je uvelike izmijenila i pandemija uzrokovana virusom Covid-19: primjerice, odlučili smo ne imati prodajno mjesto i brend je na tržište izašao kasnije nego li je trebalo. Međutim, i to nas je naučilo štošta, a poslovanje za vrijeme pandemije je ono s čime smo se svi trebali naučiti boriti.
MagMe: Koliko je izazovno voditi sasvim novi brand prirodne kozmetike na hrvatskom tržištu?
KM: Usudili bismo se reći kako je danas podjednako teško “mladima”, koliko i “starima” koji se naprosto nisu uspjeli prilagoditi potrebama digitalnoga doba. Utoliko svakako nije jednostavno, a ni jeftino, no smatramo da ono čega ne smije nedostajati je unikatnost i kreativnost – upravo će ona učiniti razliku i pomoći doći do idealnoga kupca.
MagMe: Glavni sastojci su iz Jadranskog mora, je li ih teško nabaviti?
KM: Otkako je počela pandemija nastala je opća pomutnja ne samo vezano uz sastojke, već i prema nabavi svih ostalih materijala vezanih za proizvod. Međutim, imamo sreću da radimo u laboratoriju koji ima svoje zalihe sastojaka pa nam dosad ništa nije nedostajalo, eventualno malo kasnilo.
MagMe: Upravo je izašao novi proizvod namijenjen njezi masne kože.
KM: L’Aadria Harmonizing Cream pomaže u postizanju ujednačenog tena i matirane kože. Cjelovito djeluje na uzroke akni, pomažući reaktivnoj koži da prirodno obnovi svoju harmoniju. Trijada inovativnih i morskih sastojaka iz Jadrana, uronjena u vodenastu, hidratantnu NMF bazu, učinkovito balansira prekomjerno lučenje sebuma, prevenira uzroke akni i hiperpigmentacijskih mrlja te nježno brine o obnovi kožne barijere. Krema je lagane, vodenaste teksture te je potpuno bez mirisa.
Fotografije: vlasništvo brenda