Čisto za kosu, čisto za planet: Budimo njegovani i odgovorni prema okolišu
O clean beauty pokretu nikad se glasnije nije raspravljalo – iza sebe stavljamo sporne sastojke, izabiremo prirodne formule i obvezujemo se na odgovornost prema okolišu. No, kad su neki brendovi u pitanju, priroda je središtu vrijednosti već dulje vrijeme, točnije od samog osnutka 1968. godine, ako je konkretno riječ o francuskom brendu Leonor Greyl.
Danas se taj stav odražava u nizu “prioriteta” koji pridonose zaštiti našeg planeta. S ekološki prihvatljivim formulama na bazi prirodnih sastojaka, koje su koncentrirane kako bi se ograničila količina potrebne ambalaže, proizvodi ovog brenda, koji se nikada ne testiraju na životinjama, vode računa o okolišu.
PORIJEKLO CLEAN BEAUTY
Fenomen clean beauty prvo je nastao u sjevernim zemljama: Skandinavci su oduvijek bili predvodnici u odgovornosti prema okolišu i recikliranju. Danas žene sve češće primjećuju da njihova koža postaje ranjiva te su potrazi su za proizvodima koji vode računa o epidermi i dijele njihovu brigu o okolišu.
I AMBALAŽA JE VAŽNA…
“Jedan od naših prioriteta je smanjiti koliko je moguće sve što je namijenjeno bacanju, a da se ono što ostane može reciklirati”, stoji u objavi brenda Leonor Greyl. Bočice, kao i kartonske kutijice proizvoda, izrađene su od PET ambalaže, jednog od pet materijala koje reciklira Eco Emballage. Štoviše, brend je nakon 2015. prestao proizvoditi plastične vrećice i zamijenio ih ekološkim papirnatim vrećicama.
Najnoviji partnerski odnos sklopljen s udrugom “La Collecte du Coiffeur” također je dio te posvećenosti, jer će se neka pakiranja, upotrebljiva za proizvodnju energije (kao tube za boju i aerosoli) moći ukloniti u skladu sa sadašnjim standardima zaštite okoliša.
…ALI FORMULE POSEBNO!
Jednako kao i njegov tast i prethodnik Jean-Marie Greyl, direktor istraživanja i razvoja David Brooks u svojim formulacijama u najvećoj mogućoj mjeri koristi prirodne sastojake, po mogućnosti iz biološkog uzgoja, vodeći računa o sljedivosti njihovih sastavnih dijelova. “Kvaliteta proizvoda koje izrađujemo nam je prioritet”, pojašnjava Caroline Greyl, predsjednica tvrtke. “S obzirom na to da su Made in France, osiguravamo strogu kontrolu proizvoda i sigurnost za potrošače”.
Brend se oduvijek ponosio svojom posvećenošću kvaliteti, kako u odabiru sastojaka i biljaka, tako i u izradi svojih formula. Naime, stručnjaci Leonor Greyl odabiru sirovine iz cijelog svijeta, s naglaskom na kvalitetu: doista, dobavljači brenda jamče izbor i sljedivost sirovina pomoću fizikalno-kemijske analize.
“Kad god je to moguće, skraćujemo i optimiziramo opskrbni lanac dajući prednost lokalnim dobavljačima, ali naravno, bez uštrba na kvaliteti”, dodaje David Brooks. “Također dajemo prednost odnosima s partnerima, suradnji sa svakim od njih i uvažavajući njihov rad, što je također jedna od stvari za koje smo opredijeljeni”.
BRIGA O PRIRODI
Caroline Greyl posebno obraća pažnju načinima kako svakodnevno pridonositi zaštiti našeg planeta. Zato ona u posljednjih nekoliko godina sponzorski podržava udrugu “The Sea Cleaners” čija je misija izgraditi katamaran “Manta”, koji može prikupiti više od 100 tona plastike po jednom isplovljavanju. Tako prikupljeni otpad će se reciklirati i/ili prenamijeniti. Za svaki prodani proizvod u svojoj online trgovini, brend toj organizaciji donira iznos od jednog eura.
Kao nastavak svoje filozofije, Leonor Greyl također već niz godina sponzorira ekološki pčelinjak, zahvaljujući udruzi “Un Toit pour les Abeilles”. Pružajući utočište pčelama, obitelj Greyl s ponosom preuzima aktivnu ulogu u zaštiti ove ugrožene vrste, a time i oprašivanja biljaka te očuvanju biološke raznolikosti. Pčele nam zahvaljuju na svoj način: proizvodeći ukusni med od lavande, koji podsjeća na onaj dragocjeni zlatni eliksir koji ulazi u sastav proizvoda Shampooing au Miel. Kad god je to moguće, Leonor Greyl nastoji očuvati zemlju i prirodna bogatstva do kojih iznimno drži.