Meet the brand: Kako su proizvodi Then I Met You pomeli konkurenciju u samo dvije godine
Američki beauty brend Then I Met You, inspiriran korejskom kozmetikom i pristupom njezi kože, osnovan je prije samo dvije godine te u ponudi ima samo šest proizvoda, ali zato su njegovi proizvodi već pokupili brojne beauty nagrade, završio je na must buy listama beauty urednika diljem svijeta, kao i na stranicama glossy magazina, a fantastične formule ne prestaju oduševljavati zadovoljne korisnice.
Osnovala ga je Charlotte Cho, Amerikanka koja je u Koreju preselila u ulozi projekt menadžerice za brend Samsung. U Seulu je upoznala supruga te ostala tamo živjeti pet godina otkivajući strast prema korejskoj kozmetici. Ono najvažnije što je naučila je kako zaista brinuti o koži te koje je stvarno značenje korejske riječi Jeong koja označava duboku, emocionalnu povezanost koju godinama gradimo s određenim ljudima, mjestima i stvarima.
Upravo tako joj je sinula ideja za osnivanjem online shopa Soko Glam, jednog od najpopularnijih i najboljih destinacija za kupnju korejske kozmetike, koji dostavlja i u Hrvatsku. Soko Glam mjesečno posjećuju milijuni obožavatelja te je jedan od najbrže rastućih K beauty siteova.
Ova zaljubljenica u kozmetiku seli se u New York 2013. godine te se odlučuje educirati za beauty tehničarku, pritom u večernjim satima radeći na ideji o vlastitom brendu kozmetike. Šest godina svakodnevno je razvijala formule za svoj brend, kroz razgovore s tisuće osoba tražeći od njih feedback.
Upravo su tako nastali proizvodi za njegu kože Then I Met You. Sam naziv “Then I Met You” je fraza koja simbolizira točku preokreta, za koju se osnivačica nada da će inspirirati kupce da duboko udahnu i izoliraju buku svijeta te se posvete sebi. Beauty brend je nastao iz želje da korisnike inspirira na trud oko svega što im je bitno – dugi razgovori s prijateljima u kojima su stvarno prisutni, istraživanje grada u kojem žive, uživanje u beauty ritualima…
Cho ističe kako je mogla zatražiti nekakvu generičku formulu, brendirati proizvod i staviti ga na police kao svoj, ali da joj to nikada nije bila ideja. U avanturu vlastitog brenda upustila se tek kada je osjetila da je spremna za tako veliki korak. Zahvaljujući radu na Soko Glamu, ostvarila je odlične kontakte s korejskim proizvođačima i manufakturama pa je imala mogućnost eksperimentirati sa skupim sastojcima u nikad viđenim formulama koji su rezultirali linijom proizvoda čija je glavna svrha efikasno djelovanje.
Ipak, vrhunski sastojci nisu jedino što je htjela od proizvoda. Odlučila se za prepoznatljivu plavu boju jer je, kako kaže, htjela da i ambalaža izaziva radost svakog korisnika. Kako proizvode nije htjela prodavati putem posrednika, negopo modelu direct-to-consumer, smanjila je trošak te tako uspjela ponudi pristupačnu cijenu. U nastavku otkrijte o kojim to proizvodima bruje beauty ovisnice.
Ovaj bogati balzam za skidanje šminke, koristi se prije pranja lica, a otapa i najtvrdokorniji makeup, SPF i masnoću. Pobrao je sve nagrade i komplimente te postao jedan od najčešće korištenih balzama beauty entuzijasta. Na koži ne ostavlja masni trag, a formula sadrži ulje seaberry bobica, koje su bogate masnim kiselinama, posvjetljavajući ekstrakt japanske jabuke te njegujuće maslinovo i ulje vitamina E. Balzam je bez polietilena, mineralnog ulja, alkohola, silikona, parabena, umjetnih bojila i sintetičkih mirisa.
Soothing Tea Cleaning Gel
Umirujući gel za čišćenje lica je iznimno hidratantan te baziran na vodi fermentirane riže, kako bi blago posvijetlio kožu. Nježno uklanja nečistoće, znoj i masnoću, umiruje kožu te prevenira znakove starenja zahvaljujući zelenom čaju i sastojicima koji obavljaju eksfolijaciju.
Birch Milk Refining Toner
Ovaj tonika na koži djeluje kao primer tj. priprema za ostatak beauty rutine, hidratizira je i lagano eksfolira. Sadrži 70 posto brezinog soka, skvalan, glicerin i natrijev hijaluronat za pripremu i hidrataciju kože, dok optimalna 1-postotna mješavina AHA (glikolna i mliječna kiselina) i PHA (glukonolakton) zaglađuje fine linije, posvjetljuje kožu i pročišćava pore. Posebno je dobar u suzbijanju nastanka prištića i izvrstan za one koji muku muče s hormonalnim aknama. Ako ne koristite nikakvu vrstu eksfolijacije, započnite s uporabom ovog tonika 2 do 3 puta tjedno dok se koža ne prilagodi.
The Giving Essence
Proizvod koji se nanosi nakon tonika posebno je formuliran s više od 80 posto fermentiranih sastojaka koji utječu na smanjenje proširenih pora, te stvaranje mitesera i pretjeranog lučenja sebuma. Dubinski hidratizira kožu zahvaljujući poliglutaminskoj kiselini koja zadržava četiri puta više vlage od hijaluronske kiseline. Giving Essence sadrži i elagičnu kiselinu koja pospješuje posvjetljivanje kože i štiti od UV zraka. Crvene alge nježno eksfoliraju kožu dok antioksidanskima bogata aronija prevenira starenje kože.
Inovativna, patentirana gel formula lagana je poput zraka. Sadrži poseban kompleks peptida koji obnavljaju suhu i žednu kožu te poboljšava teksturu, stimulira proizvodnju kolagena te gradi jaču barijeru kože. Zahvaljujući antioksidansima bogatom ekstraktom hibiskusa koža je zaštićena od slobodnih radikala, dok Cica umiruje upalne procese, popravlja štetu te potiče proizvodnju kolagena. Niacinamid ujednačava ten te ublažava tanke bore i linije.
Njegujuća maska za usne sadrži skvalan, med i honeydew dinju kao glavni sastojak. Bogata je vitaminima A i C te obnavlja nježnu kožu usana. Antioksidansi avokada pružaju hidrataciju, a ono što ne viđamo često u maskama za usne je mliječna kiselina, hidratantni kemijski eksfolijant, koja na najnježniji način uklanja mrtve stanice kože kako bi usne bile izrazito mekane. Može se koristiti i kao sjajilo jer pruža lijepi, zdravi sjaj usnama, kao i noćni tretman usnama.