Novi ekološki brend na modnom tržištu LesJour! osvaja odjećom za “po doma”
Ako se u nešto isplatilo uložiti ove godine, onda je to kvalitetna trenirka izrađena od izdržljivog i koži ugodnog materijala u kojoj se možemo izležavati na kauču, ali i otići u šetnju, obaviti shopping ili popiti kavu u parku. Zato nije ni čudo da na modnom tržištu gotovo svakodnevno niču brendovi specijalizirani za leisurewear – odnosno odjeću koja se nosi u slobodno vrijeme (bilo da ga imamo prisilno ili po želji).
No, LesJour! je privukao našu pažnju jer je ekološki brend, specijaliziran za udobnu, ali opet stylish “work from home” uniformu te ga je osnovala australska glumica Phoebe Tonkin. Komadi brenda inspirirani su stilom sedamdesetih, ali izvedeni u modernom ecovero ruhu. Riječ je o ekološkoj viskozi koja pruža osjećaj mekoće poput kašmira, a može se redovito prati. Baš se zbog toga čini kao idealan za materijal za loungewear komade iz kojih ne izlazimo u “novoj normali”.
A i sama ideja je nastala tijekom karantene, kada smo svi navigirali kroz novonastalu “work from home” situaciju. “Dan mi je započinjao u pidžami, presvukla bi se u donji dio trenirke i dodala finu bluzu ako sam imala video poziv, i onda bi preko svega toga prebacila kaput ako bi morala iskočiti do dućana. Nakon nekoliko mjeseci toga počela sam žudjeti za novom uniformom – nešto što je dovoljno chic za Zoom sastanaka, dovoljno udobno da u njemu možete provesti šest sati gledajući true crime serijal i dovoljno jednostavan da o outfitu ne moram razmišljati”, izjavila je Tonkin o osnivanju brenda.
Sustainable modni brend vjeruje u odjeću koja je multifunkcionalna, izdržljiva i izrađena u skladu s prirodom. Njihova kolekcija se sastoji od četiri gornja dijela i dva modela hlača koji su stvoreni za mix and match kombinacije u raznim bojama, koje će se se nadograđivati sezonski. Kroj je inspiriran leisurewear odjećom, odnosno kombinezonom iz 70-ih godina prošlog stoljeća, koji je bio chic i kojeg su tada nosili svi.
Svaki komad izrađen je ručno, u losanđeleškog radionici brenda, i to od posebne tkanine ecovero – viskoze koja se može redovito prati, a koja je jednako mekana kao kašmir i dobivena iz održivih izvora. Svi modeli brenda, koji su zasad dostupni samo u crvenoj i crnoj boji, imaju cijenu od 198 američkih dolara, a mogu se pogledati putem službene stranice LesJour! marke.