Gucci najavljuje modnu revoluciju ukidanjem sezona
Gucci ruši sve konvencionalne standarde modnih događaja i kalendara svojom posljednjom odlukom o ukidanju sezona kakve poznajemo.
Kreativni direktor brenda Alessandro Michele objavio je na službenom Instagram profilu brenda kako mu je dosta iznošenih sezonskih rituala i revija te kako modne susrete planira srezati na dva događaja godišnje.
„Nalazit ćemo se dva puta godišnje kako bismo podijelili poglavlja nove priče. Nepravilna, vesela i u potpunosti besplatna poglavlja, koja će biti ispisana miješanjem spolova i žanrova, hraneći se novim prostorima, lingvističkim kodovima i komunikacijskim platformama.“ – Alessandro Michele
Nakon Saint Laurenta, Gucci je drugi luksuzni brend koji je, nakon što je pandemija koronavirusa poharala svijet, najavio veliki zaokret u modnoj industriji. Odluka Guccija sigurno će odjeknuti na kompletnu modnu industriju koja je navikla na sezonalitet, no shvaća da je promjena i održivost nužna.
Kao i mnogi drugi luksuzni brendovi, Gucci je do sada predstavljao 5 ili više kolekcija svake godine, a ta taktika ih je dovela do titule jednog od najmoćnijih svjetskih modnih brendova.
Michele naglašava kako model masovne proizvodnje kolekcija svakako utječe na kreativnost te planira napraviti veliki zaokret u predstavljanju muških i ženskih kolekcija istovremeno.