Dan planete Zemlje Burberry je obilježio održivom kolekcijom
U vremenu kada se na modnu industriju upire prstom kao na glavnog zagađivača, a sve više modnih brendova okreće održivosti, i Burrbery se odlučio na vrlo dobar potez.
Ako išta povezujemo s ovim brendom onda je to klasični baloner koji odolijeva vremenu, kako figurativno tako i doslovno. Kvalitetan, izdržljiv, nenametljiv, a prepoznatljiv, ovaj je simbol britanske mode osvojio svijet i postao predmetom žudnje.
Obilježavajući 50. Dan planete Zemlje, Burberry je lansirao ReBurberry Edit, kolekciju koju čine 26 različitih komada odjeće, napravljenih koristeći posljednje inovacije u stvaranju održivih materijala. Nanovo su osmislili odjeću inače dostupnu u kolekciji proljeće ljeto, od kojih je najvažniji, ali ne i jedini, baloner.
Za izradu sunčanih naočala korišten je acetat na biološkoj osnovi, dok je Econyl, reciklirani najlon izrađen od regeneriranih ribarskih mreža, ostataka tkanine i industrijske plastike korišten za izradu kaputa, parki i asesoara.
Parke i kaputi su izrađeni u objektima koji se ponose korištenjem manje količine energije i vode, recikliranjem tekstila i boljem menadžmentu kemijskih postupaka, a vanjski slojevi odjeće rađeni su od najlona nastalog kombinacijom ricinusovog ulja i polijesterskog platna napravljenog od recikliranih plastičnih boca.
Transparentnost je još jedan od ciljeva ove kolekcije. Svaki artikl koji ima deklaraciju pistacio zelene boje omogućavat će potpuni uvid u svaki element od kojega je odjeća napravljena.
Burberryjeva posljednja inicijativa dio je “Agende o odgovorosti”, petogodišnjeg plana kojim kompanija namjerava do 2022. godine u potpunosti postati neutralna na ugljik, te 100% korištene energije dobivati iz obnovljivih izvora.