Ljepota je u nesavršenostima – stiže nam nova ‘Rare’ beauty linija
Nije novost da je beauty industrija jedna od najunosnijih industrija danas, te da su i Lady Gaga, Rihanna i Kylie Jenner već itekako unovčile svoje brendove kroz House Laboratories, Fenty Beauty i Kylie Cosmetics.
Novost je da se i mlada pjevačica Selena Gomez, kojoj je nedavno dijagnosticiran bipolarni poremećaj, odlučila zakoračiti u svijet ljepote.
Svoj brend, koji uskoro stiže na police, nazvala je Rare beauty, pomoću kojeg želi pokrenuti razgovor o tome da sami sebi možemo pomoći da se osjećamo sjajno. Selena ističe i otvoreno govori o tome kako je njena generacija pod velikim pritiskom da izgledaju na određeni način, i da svojom linijom proizvoda želi otkloniti taj pritisak s mladih ljudi. Upravo zato, u njenoj će kampanji umjesto savršenih modela sudjelovati stvarne žene. Proizvodi će također biti od čistih sastojaka kako bi se osjećali sigurno i ugodno dok ih koriste.
Pod svojim imenom registrirala je proizvodnju parfema, kozmetike, proizvoda za njegu lica i kose, sapune, kreme te esencijalna ulja.
No ipak, prvi proizvodi koji nam stižu su tekući puder i korektor u zavidnih 48 nijansi, te koliko uspijevamo vidjeti iz promo videa, ruževi, sjajila, highlighteri, rumenila i sjenila za oči.
Za mladu zvijezdu, koja je trenutno zaštitno lice Coacha, s kojim je surađivala na kreaciji modnih dodataka, te zaštitno lice Pume, s kojima radi na liniji odjeće, tenisica i modnih dodataka, ovo nije prvi iskorak u svijet ljepote. 2011. godine kreirala je svoj prvi parfem, a i tada se odlučila na vrlo otvoren dijalog sa svojim fanovima koji su glasali koje note žele pronaći u parfemu. Pobjedu je odnijela kombinacija maline, frezije i vanilije.