Dina Dončević 04.12.2025.

Gurmanski užitci koji su oduševili naše uzvanike na MAGnificent People of 2025. partyju

Sinoć je ambijent Novinarskog doma poslužio kao kulisa jednog glamuroznog druženja za kraj godine – MAGnificent People of 2025. party, na kojem smo okupili poznata lica, influencere, poslovne žene, suradnike, partnere i druge uvažene goste. Zabava je potrajala do dugo u noć, a sve je to bilo lakše uz hranu i piće naših partnera, koja se posluživala tijekom tuluma.

Prosinac je uvijek idealna prilika za blagdanska druženja uz dobru glazbu, ukusne zalogaje i vrhunsko piće, ali i savršeno vrijeme da se osvrnemo na godinu iza nas – što smo mi odlučili učiniti u društvu naših MAGnificent gostiju među kojima su bili i Kristina Milković Čilić, Karmen Ninić, Teuta Mesaroš, Mateja Sučević, Ivana Vukušić, Mia Matić, Josipa Maras, Tamara Žaja, Marija Čamber, Nela Đinđić, Nika Turković i mnogi drugi.

Osim što je sam prostor Novinarskog doma bio uređen u stilu after partyja u Hollywoodu, s raskošnim baršunom, prigušenim svjetlom svijeća koje su stvarale intimnu atmosferu i vintage namještajem, hrana i piće koji su se posluživali također su bili na razini holivudskih događanja.

Za to je najzaslužniji Catering Majetić koji je priredio istinski gastronomski spektakl tijekom tuluma, koji je oduševio sve okupljene. Osim što je hrana na catering stolu bila servirana na srebrnim pladnjevima, što se savršeno uklopilo s baršunom, naši gosti uživali su i u cooking showovima u sklopu kojih se uživo pripremala hrana. Konobari su pripremali tatarski biftek od The Meat baby beef junetine, chef je rezao roastbeef s polama krumpira.

Gosti su mogli uživati u pršutu DOBRO koji nastaje od svježeg mesa buta slavonske svinje iz vlastitog uzgoja, uz samo jedan dodatak u minimalnoj količini – finu jadransku sol. Upravo ta jednostavnost recepture ističe prirodnu kvalitetu mesa i daje pršutu njegov prepoznatljiv, nježan i pamtljiv okus. Proizvodi se u Slavoniji, od samo dva sastojka, a za njegovu bogatu aromu potrebno je tek malo soli i puno vremena, pa sušenje traje najmanje 13 mjeseci.

Osim toga pršut DOBRO bio je poslužen sa zelenim i crnim kalamata maslinama, kao i selekcija francuskih i talijanskih sireva s džemom od karameliziranog luka, hladne salate, carpaccio od jabuke, oraha, plavog sira i brusnice, shrimp cocktail, dimljena pačja prsa, patte od pileće jetrice s konjakom, mini tramezzini, slani éclair s kavijarom i izbor sushi rolica iz Fisherije.

Uz fingerfood delicije koje su bile servirane na catering stolu, u flying serviceu nudile su se monoporcije pomfrija, svježe pečene pizze, linguini sa hlapom iz Fisherije u temeljcu od škampa i Malvazije, Jakobove kapice iz Fisherije na buzaru, gratinirane Grana Padana sirom te mini burgeri s The Meat baby beef junetinom, cheddar sirom i karameliziranim lukom.

Kako bi svi sastojci bili svježi i kvalitetni pobrinuli su se naši partneri Fisherija i The Meat. Fisherija delikatesni shop naše je go-to mjesto kad smo u potrazi za ribom, kozicama, škampima, hlapom, školjkama i drugim namirnica domaćih proizvođača koji se s njima izvrsno sljubljuju, a sve to skupa čini jedinstveni koncept ribljeg delikatesnog shopa. Pod sloganom “art of taste” lansiran je brend The Meat koji predstavlja domaće i tradicionalne okuse u modernom ruhu. To je definitivno destinacija za kupnju najfinijih komada mesa domaćeg porijekla, poput junećeg bifteka i ramsteka, te suhomesnatih proizvoda koji predstavljaju umijeće tradicionalne proizvodnje.

Iako su praline, mousse, mille feuille i mini Pavlove torte bile poslužene kao desert na partyju, najveće oduševljenje izazvali su cannoli koji su se kremom od burbon vanilije i ganacheom od tamne čokolade koji su se radili pred gostima.

Kako bismo s gostima mogli nazdravljati svim uspjesima 2025. godine pobrinula se Miva galerija vina, točnije šampanjac Moët & Chandon – zvuk otvaranja boce s mjehurićima odzvanjao je dvoranom u Novinarskom domu i uz odličnu glazbu stalno podizao atmosferu.

Gosti su na impozantnom šanku smještenom u sredini prostorije mogli birati između selekcije premium pića iz bogate ponude Miva galerija vina koja je već više od 10 godina dio najotmjenijih zabava, kao što su votka Belvedere, gin Scapegrace, konjak Hennesy, tonik Fever-Tree Ginger Ale…

MAGnificent People of 2025. Party uveličala je i vinarija Saint Hills u čijim su crnim, bijelim i rosé vinima gosti mogli uživati tijekom večeri. Dame su birale njihov favorit – St. Heels, rosé blijedoružičaste boje, u kojoj dominiraju mirisi cvijeta bazge i crvenih ruža, kao i note jagode i bosiljka.

Uz ovo svježe i skladno vino, uzvanici su mogli kušati i Posh, pošip u kojem dominiraju primarne arome zrele marelice i manga te sekundarne arome limuna i limete (čak i limunova korica), meda i suhe smokve, a ima i specifičan gorko-slatki aftertaste. Isto tako, gosti su uživali i u St. Roko Plavcu malom s aromama zrelog voća i bobičastog voća koje slijede šljiva, smokva i kupina. U ovom vinu prisutne su i intenzivne arome timjana i origana, vanilije, te na samom završetku blage drvene i kožnate arome. Tako je poznata hrvatska vinarija donijela dašak Pelješca u centar Zagreba.

Zahvaljujemo našim MAGnificent partnerima bez kojih ovaj event ne bi bio niti upola fantastičan kakav je bio: Go Travel, Medikor Beauty, Le Clinic, Keune, Aura, Stones, Porsche, Mamić 1970, Catering Majetić, Miva galerija vina, Moët Hennessy, Saint Hills, DOBRO, Fisherija, The Meat, Karla, A313, Signal, Embryolisse i Medoria.

Zahvaljujemo i agenciji Alert na organizaciji i dekoraciji eventa te NTS Events na kreiranju photowalla.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Prosper Filipović

Video: Hrvoje Banić