Iva Marušić 25.09.2025.

Simone Belotti predstavio je svoju prvu kolekciju za Jil Sander kao odu minimalizmu

Nakon osam godina prikazivanja kolekcije na drugoj adresi, brend Jil Sander vratio se u svoje milansko sjedište na adresi Piazza Castello i obilježio povratak revijom koja je ujedno bila i novi početak za kuću te debitantski nastup dizajnera Simonea Belottija. Dizajner, imenovan u ožujku, prešao je na ovu poziciju iz brenda Bally, gdje je u samo četiri sezone stekao reputaciju unutar modne industrije zahvaljujući profinjenosti komada koje je kreirao. No, sad je pred njim još zahtjevniji zadatak, a to je čuvati prepoznatljive kodove slavne kuće i istovremeno je voditi prema budućnosti.

Simone Belotti

 

View this post on Instagram

 

A post shared by JIL SANDER (@jilsander)

Reviju je otvorila Guinevere Van Seenus, legendarna manekenka i zaštitno lice kampanja brenda iz devedesetih godina prošlog stoljeća. Belotti je u najavi govorio o ravnoteži između klasičnog krojenja i modernosti i upravo je ta napetost definirala DNA kolekcije. Krojevi su pritom protkani iznenađenjima: prorezi koji otkrivaju kožu, hlače s prorezom, sako koji je rasparan visoko na leđima… Boje su uglavnom prigušene – neutralne i pastelne – no pojavljuju se trenuci odvažnih naglasaka: eklektično plava, jarko crvena i akcenti sa šljokicama.

Posebnu pažnju dizajner je posvetio pletivu – kontrasti su se gradili kombinacijom: dječje kratki pulover prebačen preko elegantnog ski-džempera, u kolekciji je nošen uz traperice. Komade od trapera, nešto gotovo strano brendu Jil Sander, Belotti je predstavio uz svakodnevne kombinacije. Kad se radi o modnim dodacima, Belotti je predstavio lakirane mokasinke, balerinke i cipele s elegantno zakrivljenim potpeticama. Svaki je komad balansirao između funkcionalnosti i estetike.

U konačnici, Belottijev debi za Jil Sander djelovao je promišljeno, ukorijenjen u poštovanju arhiva, ali i otvoren prema suvremenosti. Ipak, kolekcija nije djelovala kao da ima jasnoću i predstavljeno je niz različitih referenci koji su najavile novo poglavlje njemačkog brenda, iako vizija još nije u potpunosti kristalizirana.

slika_201177
slika_201176
slika_201175
slika_201173
slika_201172
slika_201171
slika_201170
slika_201169
slika_201168
slika_201167
slika_201166
slika_201165
slika_201164
slika_201163
slika_201162
slika_201161
slika_201160
slika_201159
slika_201158
slika_201157
slika_201156
slika_201155
slika_201154
slika_201153
slika_201152
slika_201151
slika_201150
slika_201149
slika_201148
slika_201147
slika_201146
slika_201145
slika_201144
slika_201143
slika_201142
slika_201141
slika_201139
slika_201138
slika_201137
slika_201136
slika_201135
slika_201134
slika_201133
slika_201132
slika_201131
slika_201130
slika_201129
slika_201128
slika_201127
slika_201126
slika_201125
slika_201124
slika_201123
slika_201122
slika_201121
slika_201120
slika_201119
slika_201118
slika_201117

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Kendam, Instagram