
Otvorena je preuređena Zara u Arena Centru – spoj mode, arhitekture i tehnologije u prostranom interijeru!
Dobre vijesti za sve ljubitelje mode – Zara je ponovno otvorila svoja vrata u zagrebačkom Arena Centru, i to u potpuno novom ruhu. Na čak 2300 četvornih metara, raspoređenih na dva kata, posjetitelji mogu uživati u kolekcijama za žene, muškarce i djecu, a posebno su atraktivne nove zone posvećene parfemima i Zara Athleticz liniji.
Redizajn trgovine potpisuje Zarina arhitektonska ekipa, a interijer je zamišljen kao niz povezanih ambijenata koji stvaraju dojam malih “butika unutar butika”. Toplina drva, kontrasti čelika, keramike i mramora te pažljivo osmišljena rasvjeta daju prostoru profinjen i moderan karakter.
Poseban naglasak stavljen je na kolekciju Zara Athleticz, koja je smještena u posebno dizajnirani prostor, a cijeli koncept prati trend koji Zara implementira u svojim vodećim svjetskim trgovinama; stvaranje intimnijeg i inspirativnijeg shopping okruženja.
Zara Arena Centar donosi i potpuno integrirano iskustvo kupovine; kombinaciju fizičke trgovine, zara.com platforme i aplikacije. Kupci sada mogu provjeriti zalihe u stvarnom vremenu ili brzo pronaći proizvode pomoću digitalnih alata.
Tehnološke inovacije uključuju; automatizirani silos sustav za do 1200 paketa online narudžbi, automatizirane stanice za povrat proizvoda i više zona za plaćanje i pristupačne blagajne uz asistenciju osoblja. Sve to čini proces kupovine bržim, jednostavnijim i praktičnijim.
Posebna pažnja posvećena je i energetskoj učinkovitosti; trgovina koristi inovativne sustave grijanja, hlađenja i rasvjete koji smanjuju potrošnju energije. Putem interne Inergy platforme, potrošnja se prati u stvarnom vremenu kako bi se dodatno smanjio utjecaj na okoliš.
Ove godine Zara obilježava 50 godina postojanja; prva trgovina otvorena je 1975. u španjolskoj A Coruñi. Danas je dio Inditex Grupe, koja obuhvaća brendove poput Massimo Duttija, Bershke, Stradivariusa i Oysha, i posluje na čak 98 tržišta.
Otvorenje nove trgovine u zagrebačkom Arena Centru pokazuje kako Zara i dalje uspješno spaja digitalnu praktičnost i impresivne fizičke prostore, nudeći iskustvo kupovine koje nadilazi modu.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR