
Uskoro stiže u prodaju nova verzija kultne Celine torbice! Otkrivamo sve detalje…
Kada je Phoebe Philo ne tako davne 2010. godine, dok je bila kreativna direktorica brenda Celine, lansirala model torbice Luggage, modni svijet je dobio jednu od najprepoznatljivijih i najtraženijih torbi desetljeća. Danas, 15 godina kasnije, francuska luksuzna modna kuća vraća ovaj modni fenomen u novom, svježem izdanju.
Prvi put je nova verzija kultne torbe predstavljena na reviji za proljeće 2026. godine, a sad je ovjekovječena u kampanji Printemps koju potpisuje Zoë Ghertner.
Nova verzija torbice u nazivu ima riječ Smile, zbog svog karakterističnog oblika džepa koji podsjeća na osmijeh. Novi Luggage Smile uvodi razigran, ali profinjen zaokret u ikoničnu siluetu modne kuće.
Dizajnirana i za muškarce i za žene, kombinira eleganciju sa svakodnevnom praktičnošću – uz tanji model u jarkim bojama, dostupna je i torbica u velikom i srednjem formatu, u elegantnoj crnoj ili tamnosmeđoj boji.
Tanji model, savršen za back to work outfite, dostupan je u četiri statement boje, crvenoj, plavoj i žutoj te klasičnoj – crnoj. Torba je izrađena od teleće kože s lukuznom podstavom od brušene kože, dok joj je strukturirani oblik daje dozu ozbiljnosti, ali i suvremene ležernosti.
Ovaj model prvi put se pojavio u debitantskoj kolekciji novog kreativnog direktora Michaela Ridera za proljeće 2026., predstavljenu u srpnju ove godine, i već je jasno da Celine računa na povratak jednog od svojih najvećih ikona – sad u verziji za novu generaciju.
Tanji model će uskoro biti dostupan za kupnju putem stranice brenda i cijena joj iznosi 1750 eura, dok veći model u crnoj boji ima cijenu od 4350 eura, a manji, u smeđoj i crnoj, 3600 eura.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Celine