Tara Grbčić 25.04.2025.

Što se događa kad se moda prilagodi djetinjstvu? shuz.MINI zna odgovor

Moda nije samo stvar odabira, već i oslobađanja. Ona bi trebala biti način da se osjeti svijet bez prepreka, kao što ga djeca osjećaju – potpuno, iskreno, neokaljano očekivanjima. Kada odjeća postane alat za izražavanje autentičnosti, ona nadilazi trendove i postaje dio identiteta. Danas brendovi predstavljaju razne jezike i stilove, a domaći brend shuz.MINI govori kroz materijal koji dodiruje kožu i priče koje ulaze pod nju.

shuz.MINI je brend koji predstavlja filozofiju koja njeguje činjenicu da djeca ne žive u pravilnim okvirima odraslih očekivanja, već u neprekidnom fluidnom pokretu igre i radoznalosti. Isto tako, nastoji odraslima pokazati da stil može biti istovremeno kvalitetan, udoban, autentičan i ono najvažnije  – vratit nas nama samima. Priča o shuzu gradila se godinama, ali kvaliteta i posebna energija oko ovog brenda ostale su konstanta.

Stvorile su ga dvije žene koje su, uz dugogodišnje iskustvo u dizajnu, kroz svoje poslovanje od samih početaka usadile osobne priče u svaki proizvod. Maja i Ljudmila godinama su gradile shuz. – brend personaliziranih tenisica, izrađivanih s preciznošću i gotovo ritualnom posvećenošću.

Njihova želja za kreiranjem nečeg unikatnog odvela ih je čak do Japana, gdje su, kroz wedding kolekciju, osvojile nagradu za najbolji novi brend na renomiranoj platformi Buyma.

Majice koje pričaju o slobodi u kojoj djeca i odrasli uče, osjećaju i upijaju svijet oko sebe

shuz.MINI nije slučajan nastavak priče – on je logičan korak u evoluciji ideje koja se razvijala godinama. Kad su postale majke, Maja i Ljudmila prirodno su se usmjerile na dječju odjeću.

Ipak,  umjesto da jednostavno prenesu estetiku odraslih na manje komade, one su krenule u smjeru koji prepoznaje djetinjstvo kao stvaralačku silu. 

shuz.MINI nije samo za djecu – majice i puloveri su i za odrasle koji žele ponovno osjetiti slobodu djetinjstva, zaigrati se modom, izgledati top, osjećati se sjajno i lepršavo.

Postoje komadi koji vam dopuste da se opustite unutar vlastitih misli. Oni koji ne prisiljavaju na savršenost, već pozivaju na igru. Takva odjeća ne zadržava, nego nas širi – izvan okvira svakodnevice, u slobodu koja postoji samo u čistoj želji za igrom.

Svaki komad nosi personaliziranu poruku, osjećaj, uspomenu

Shuz.MINI nije samo pitanje stila, već pitanje suštine. To je odjeća koja ne diktira, nego sluša. U njenoj jednostavnosti krije se prostor za sve što želite reći – ili za sve što želite osjećati. shuz. želi da budete potpuno prisutni u svakom pokretu, u svakom trenutku.

Majice i sweatshirti su meki i sanjivi, dostupni u više boja i prilagodljivi svačijem stilu, ukusu i veličini. Napravljeni su od 100-postotnog organskog pamuka, uz personalizirane detalje koji čine razliku: svaki komad nosi poruku, osjećaj, uspomenu.

Održiva moda nije fraza već princip

Ova etička komponenta nije tu zbog marketinga – ona je utkana u samu srž brenda. Ovaj brend gradi svoj identitet na nekoliko ključnih principa: udobnost, inkluzivnost, uniseks pristup, održivost i snažan vizualni identitet.

To je odjeća koja prati djecu i odrasle dok trče, plešu, prkose gravitaciji. Boje koje koriste nisu tek puki estetski izbor – svaka nijansa osmišljena je tako da potiče percepciju i kreativnost.

Suprotno trendovima koji se okreću neutralnim paletama, shuz.MINI namjerno bira tonove koji bude maštu i igru.

Ako nešto nije unikatno, nije ni pravo

Jedan od najvažnijih elemenata shuz.MINI priče je personalizacija. Majice nikad nisu iste – svako slovo, svaki natpis, svaki lik pažljivo je promišljen. Ručno osmišljeni font, inspiriran dječjim igračkama, modernom umjetnošću i naivnom snagom dječje mašte, postao je simbol njihove filozofije.

A ono što je super je da svaki kupac i svako dijete može sam kreirati svoju majicu.

Pokušaj majicu svući odmah

Kroz radionice koje organiziraju Maja i Ljudmila, roditelji i djeca zajedno kreiraju svoje jedinstvene komade odjeće – proces koji se nastavlja i kod kuće, kroz igru, kroz sanjanje. Ono što roditelji vide kao najveću manu brenda jest činjenica da djeca nikad ne žele svući shuz.mini majicu. A ni odraslima nije lako ostaviti udobnost i utješnost shuz. komada.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: PR