Iva Marušić 16.04.2025.

Gucci ima novu coffee table knjigu posvećenu kultnim komadima te kuće – svilenim šalovima

Talijanska kuća Gucci je nedavno imenovala Demnu Gvasaliu za novog kreativnog direktora i postavili temelje za nove poglavlje u brendu. No, u isto vrijeme brenda odaje počast svojoj 104-godišnjoj povijesti s fokusom na kultne svilene izrade i arhivske dizajne koji su popularizirali brend.

Kuća je tako pokrenula projekt “90×90” i pozvala devet međunarodnih umjetnika da reinterpretiraju pet odabranih tema ukorijenjenih u arhivima brenda – flora, fauna, nautika i GG monogram. No, osim toga, kuća izdanje i coffee table knjigu “Gucci: The Art of Silk”, koja je nastala u suradnji s brendom Assouline i bit će objavljena do kraja travnja. Knjiga slavi povijest i umjetnost Gucci marama, a najraniji dizajni sadržavali su motive inspirirane kožnatim proizvodima s potpisom brenda. Prvi šal s točnim datumom potječe iz 1958. godine, proizveden u Comu u Italiji.

Tijekom 60-ih godina prošlog stoljeća, Gucci je uzdigao svoje dizajne šalova surađujući s ilustratorom Vittorijem Accornero de Testa, čiji su zamršeni detalji i živahni motivi pridonijeli Guccijevom statusu. Između 1960. i 1981. godine Accornero je dizajnirao gotovo 80 šalova, pretvarajući svilu u nosivu umjetnost. Šalovi su postali središnji dio Guccijevog identiteta, a do 1969. godine svila se proširila izvan dodataka na odjeću, s printovima šalova koji su ukrašavali košulje i haljine – trend koji se nastavio tijekom godina sve do danas.

Ova coffee table knjiga bit će uskoro dostupna za kupnju na službenoj stranici Assouline po cijeni od 250 eura.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Assouline, Gucci