Iva Marušić 10.01.2025.

Pucci ima novu kampanju koja podiže prašinu na društvenim mrežama

Jedan od najprepoznatljivijih brendova kad se radi o korištenju uzoraka na odjevnim komadima je definitivno – Pucci. Ovog smo ljeta pisali o tom sveprisutnom brendu koji je posljednjih sezona doživio istinski revival, a čija je priča započela još 40-ih godina prošlog stoljeća kad je Emilio Pucci unio vibrantne boje i motive u svoje kreacije.

Kreativna direktorica Camile Miceli s manekenkama nakon revije

Prepoznatljivi printevi ovog talijanskog brenda i odjeća kojom dominiraju jarke boje i razigran dizajn, početkom novog milenija pomalo su nestali s modnih lista. No, nakon što je kreativno vodstvo brenda 2021. godine preuzela Camile Miceli, Parižanka sa značajnim modnim opusom, stvorio se pozitivan hype oko brenda. Sve je započelo predstavljanjem prve kolekcije nove dizajnerice na Capriju, otoku na kojem je osnivač brenda započeo svoju modnu priču.

Talijanski je brend u posljednjih nekoliko godina tako niže uspjehe, a sve zahvaljujući tome da su vratili obožavane vintage i razigrane printeve na odjevne komade te su kamapanjam počeli ciljati na mlađu publiku. Sav je ovaj uvod potreban za objašnjenje onoga što se dogodilo posljednjih dana – Pucci ima novu kampanju o kojoj se ne prestaje pričati na društvenim mrežama, ali u negativnom kontekstu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by PUCCI (@emiliopucci)

Sporna kampanja snimljena je za najnoviju kolekciju, a kao zaštitno lice pojavljuje se Amelia Gray. Na fotografijama se može vidjeti Gray kako pozira u komadima razigranih printeva pod ljetnim suncem. Fotografije nisu te koje su sporne, već su to video materijali koji se nadovezuju na kampanju i razlog su zbog kojeg se o brendu na društvenim mrežama priča ovih dana.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by PUCCI (@emiliopucci)

Naime, na videima gledamo manekenku kako jede tortu u obliku torbice brenda Pucci, kao i brojne druge videe koji ne pokazuju ništa više od neukusa. Doduše, možda ovakav pristup komunikaciji ne bi bio toliki pogrešan da se ne radi o brendu sa 75 godina dugom poviješću i nasljeđem koji bi svaki novi kreativni direktor trebao poštivati. Miceli je sa svojim timom ovog puta servirala kampanju koja, sudeći po gotovo svakom komentaru na društvenim mrežama, nije oduševila nikoga.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by PUCCI (@emiliopucci)

Ipak, ne možemo se oteti činjenici da se unatoč lošem publicitetu, radi o videima kojima su postigli najveći reach, odnosno videi su pregledani više od 300 tisuća puta, dok su raniji video polučili uspjeh od svega 30-ak tisuća pogleda. Stoga, ovo je još samo jedan u nizu pokazatelja da je loša reklama, i dalje – reklama. No, pitanje koje se postavlja je cilja li brend na trenutačni ili dugoročni uspjeh, s obzirom na to da ovakve kontroverze okorjele obožavatelje, pa i starije klijente koji su desetljećima kupci brenda, odvlače od brenda.

Pucci je početaka zasnovan na razigranom pristupu i činjenici da bi moda uvijek trebala biti zabavna. Stoga, ova je kampanja samo htjela dočarati takav pristup modi koja je neobavezna i udaljena od “dosade”. No, žele li kupci luksuznih brendova kupiti torbu od nekoliko tisuća eura koju u kampanji manekenka jede? Mišljenja sam da bi luksuz uvijek trebao biti elegantan i profinjen, uz kakvu god se estetiku brend vezao.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram (@emiliopucci)