Ana Svetina 22.10.2024. Fashion

Magda Butrym slavi desetljeće mode kampanjom “Decade of The Rose”

Magda Butrym obilježava deset godina redefiniranja suvremene ženstvenosti svojom najnovijom kampanjom “Decade of The Rose”. Ova vizualno zadivljujuća kampanja, koja spaja intimne, tamne kulise s povijesnim ulicama Varšave, savršeno utjelovljuje prepoznatljivu estetiku brenda; kombinaciju romantične sanjivosti, slavenske baštine i moderne snage.

Kampanja “Decade of The Rose” umjetnički spaja atmosferu tihe intimnosti s izraženim stavom žene Magde Butrym. U sjeni urbanih pejzaža, fotografije prikazuju međunarodno priznatu supermodel Malgosiju Belu, koja utjelovljuje ideale ove žene; moćna, neovisna i bezvremenski elegantna. Njezina uloga u kampanji ne odražava samo njezin status globalne ikone, već i sofisticiranu, senzualnu i otpornu ženstvenost koju brend promiče.

Odjeća, poput kožnih jakni u crnoj boji, kaputa širokih ramena i crvenih haljina oblikovanih poput latica, oslikava napetost između nježnosti i odlučnosti. Motiv ruže, središnji za brend, provlači se kroz cvjetne detalje u kolekciji i samu temu kampanje, simbolizirajući ljepotu, otpornost i snagu žene. U središtu vizuala leži dualnost: mračna, kinematografska atmosfera isprepletena trenucima nježnosti i gracioznosti. Kampanja je odraz Butryminog kontinuiranog dijaloga sa slavenskim identitetom, suptilno prizivajući narodne utjecaje kroz komade poput cvjetnih marama i ručno izrađene čipke iz Koniakówa.

Kao i uvijek, Magda Butrym stvara svijet u kojem moda nadilazi odjeću; to je priča prožeta bogatim kulturnim simbolima i romantičnom privlačnošću. Vizuali kampanje, sa svojom intimnom atmosferom i oštrim kontrastima, prizivaju sanjivi ugođaj dok slave misterij i čar žene. Butrymin prepoznatljiv romantizam obogaćen je slavenskim vizualnim kodovima. Bilo da se radi o simboličnoj uporabi ruža ili oživljavanju tradicionalne slavenske izrade u modernim oblicima, ova kolekcija spaja prošlost i sadašnjost na način koji je istovremeno bezvremenski i suvremen.

Varšava u ovoj kampanji nije samo kulisa, već ključni element. Grad, sa svojom mješavinom povijesti i modernosti, odražava bit Butrymine dizajnerske filozofije. Od kinematografskih uličica do povijesne arhitekture, Varšava oslikava kontraste prisutne u kolekciji. Za Butrym, Varšava je mjesto gdje je započeo njezin modni put inovacija; grad koji neprestano nadahnjuje njezin kreativni proces svojom otpornom duhom i kulturnim bogatstvom.

Kampanja je dodatno obogaćena glazbenom podlogom koja uključuje pjesmu “Szał niebieskich ciał” (Pomama nebeskih tijela) legendarnog poljskog benda Maanam, koju izvodi Kora. Ova ikonična pjesma, duboko ukorijenjena u povijesti poljske glazbe, savršeno prenosi strast i intenzitet vizuala kampanje.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Magda Butrym