Doslovno- što je IN, a što nije
The RealReal je objavio svoje sezonsko izvješće u području luksuzne mode. Ovosezonske statistike su najzanimljivije do sada, a prikazuju koje brendove, trendove i predmete kupci najviše kupuju, ali i one koje zaobilaze u širokom luku.
Svima je jasno da je logomanija zavladala svijetom mode, no objavljeni podaci ukazuju na činjenicu da ljudi više uopće nisu zainteresirani za torbe koje nemaju vidljivu oznaku brenda. Sve više prolaze modeli poput Dior Saddle , Gucci Web, Fendi Zucca i Louis Vuitton Montsouris torbe.
U izvještaj je uključen i podatak da je Yeezy preuzeo dominaciju u svijetu tenisica, dok je Gucci skinuo Chanel s trona najpopularnijeg brenda.
Pet najpopularnijih luksuznih brendova među ženskom populacijom danas su Chanel, Hermès, Louis Vuitton i Christian Louboutin.
Tri najpopularnija brenda među muškom populacijom su Rolex, Gucci i Louis Vuitton, dok Vetements, Balmain i Bottega Veneta gube na popularnosti.
Ono što je posebno zanimljivo jest informacija da je najbrže rastući brend među milenijalcima zapravo Hermès koji ima tradiciju dugu 180 godina.