Iva Marušić 16.09.2024.

Zašto su vlasnici brendova Chanel i L’Oréal investirali u The Row, omiljeni brend tihog luksuza?

Što je sljedeće u modnoj industriji? Pitanje je na koje konstantno tražimo odgovore, no istovremeno ih i dobivamo. Ta brzo rastuća industrija gotovo svakodnevno potrošačima servira nešto novo, a koncentracija brendova je toliko da je pa, čak i modnim urednicima nerijetko izazovno biti ukorak sa svime što se događa. No ipak, postoje brendovi koji njeguju jednostavniji pristup, cijene nenametljivost, marketing im nije toliko nužan, a suradnje s influencerima izbjegavaju. Oni su tu da jedino izrađuju kvalitetne komade i svojim nas naracijama vraćaju u neka druga vremena kad je sve osim marketinga bilo jednostavnije. A takva se jednostavnost očigledno isplati.

@maisontherow

Naime, dva nekoć ultrapopularna lica s malih ekrana, Mary-Kate i Ashley Olsen, prije osamnaest godina lansirale su  The Row. Tad je to nekima predstavljao bespotreban potez i potrebu za još jednim brendom nekog celebritija, dok su drugi jedva čekali kreacije dviju sestara s obzirom na to da je njihov osoban stil odijevanja uvijek bio besprijekoran i da su imale oštro oko za kvalitetne komade. The Row se od tad do danas nametnuo kao vodeći brend u svijetu luksuzne mode. Brend je usredotočen na tkanine iznimne kvalitete, besprijekorne detalje i precizne krojeve, kombinirajući svevremensku estetiku sa suptilnom elegancijom. Ono što The Row čini toliko poželjnim i zapravo, sve poželjnijim, je činjenica da zadržava svoju početnu estetiku svih ovih godina, nikad se ne prilagođavajući aktualnim trendovima.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Row Archive (@maisontherow)

 

View this post on Instagram

 

A post shared by The Row Archive (@maisontherow)

Prema pisanju Bloomberga, obitelj koja stoji iza francuske kuće Chanel, točnije braća Wertheimer, kupili su manjinski udio u brendu The Row. Uz njih, L’Orealova nasljednica Francoise Bettencourt Meyers jednako je tako odlučila uložiti u njujorški brend, dok bi poduzetnica Natalia Massenet, bivša izvršna direktorica platforme Net-a-Porter, trebala investirati u ovaj brend. No, sestre Olsen i dalje ostaju većinske dioničarke svog brenda, unatoč tome što se procjenjuje da će ova investicija procijeniti kompaniju na milijardu dolara. No, zašto su toliko moćni ljudi uložili baš u The Row, pitanje je o kojem društvene mreže ne prestaju brujiti proteklih dana.

@rosiehw

Sestre Olsen razvile su svoj brend tiho i nenametljivo. Svevremenski i minimalistički komadi koji odolijevaju svakom trendu, izvrsna kvaliteta i vrhunska izrada ono su što danas čini istinski luksuz, a to su obilježja koja karakteriziraju ovaj brend. Od samih su početaka zagovarale mirniji pristup modnoj industriji, onaj kakav danas nije toliko karakterističan. The Row je zapravo, jedan od onih brendova koji možemo uvrstiti kao predvodnika ultra popularnog stila, poznatog kao quiet luxury koji već sezonama ne prestaje biti dominantan. No, The Row je doista quiet, za razliku od svega onoga što želi biti ‘tiho’, no nije.

The Row

Primjerice, prilikom predstavljanja nove kolekcije u Parizu ranije ove godine, sestre su pokazale što to tihi luksuz zapravo jest. Naime, bez potrebe za nadmetanjem i dokazivanjem, svim posjetiteljima koji su nazočili reviji rečeno je da tijekom revije ne smiju fotografirati i objavljivati na društvenim mrežama. Ono što su sestre htjele jest uživanje u trenutku i intimi, baš kao što se to radilo nekoć na modnim predstavljanjima.

The Row

Unatoč tome što su mnogi na društvenim mrežama takav potez komentirali kao nepotreban, pogotovo zato što su vjerovali da su time izazvali još veće zanimanje publike, dizajnerice su redefinirale pojam tihog luksuza i zaključile da je nenametljivost i dosljednost poruka koju svojim stvaranjem žele prenijeti. Ono čime također potvrđuju takav pristup je i službeni Instagram profil brenda na kojem jedino možete pronaći inspiracije i umjetnička djela, a tek nekoliko fotografija odjevnih komada.

Doista, sestre Olsen svojim nas odabirom narativa vode u vremena u kojima odjeća govori za sebe i dokazuju da je kvalitetnom odjevnom komadu ili dodatku jedino važna vrhunska izrada i to da prkosi svakom trendu. Upravo je to ono što je moćne pojedince u industriji nagnalo na to da investiraju u ovaj brend. Ukratko, napokon se pokazalo da je nenametljiva elegancija koja proizlazi iz kvalitetnih komada ono u što vrijedi ulagati.

Takozvana estetika bez logotipa brenda The Row, pokazala se ključnom za toliku poželjnost, a sve je više kupaca koji cijene nenametljivost u doba suvremene mode koja konstantno ima potrebu za novim trendovima. Mary-Kate i Ashley Olsen napravile su izvrstan posao ostajući skromne i dopuštajući brendu da govori sam za sebe bez stavljanja sebe u prvi plan marketinga. Ono što izrađuju su jednostavni i kvalitetni komadi koje žene diljem svijeta žele nositi, a to je danas čini se najteže. Jedva čekamo pričekati što će ovakva značajna ulaganja donijeti brendu, no dosljednost estetici dviju dizajnerica se definitivno neće mijenjati.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, The Row