Poznat je razlog zašto je H&M izbrisao cijeli Instagram!
Možda ste primijetilii da je švedski high street brend H&M jučer izbrisao sve fotografije na svom Instagram profilu i promijenio svoj logotip u zelenu boju. Uz to, ispod naziva stoji 12092024, odnosno 12. rujan kao datum otkrivanja onoga što stoji iza ovog pothvata. Nakon što jučer društvene mreže brujile da je riječ o suradnji s glazbenicom koja nam je donijela “Brat Summer” trend, H&M je upravo objavio o čemu se radi. Ako ste ovog ljeta scrollali TikTokom onda ste zasigurno čuli njezine pjesme, a i primjetili cover albuma “Brat” glazbenice Charli XCX koji je čak koristila i Kamala Harris u sklopu kampanje za predsjednicu Sjedinjenih Američkih Država.
Brend H&M je, naime, angažirao glazbenike Charli XCX i Jamie XX za specijalne nastupe kako bi proslavili predstavljanje svoje kolekcije jesen/zima 2024. Spektakularan party, na kojem će se predstaviti kolekcija o kojoj vam više detalja donosimo u nastavku, održat će se u Londonu, a na njega će biti pozvani svi, u skladu s inkluzivnom politikom brenda.
Kolekcija jesen/zima 2024. označava osvježenje modnog duha H&M-a. Prepuna bogatih tonova, intrigantnih detalja i silueta usmjerenih na dizajn, ova kolekcija donosi vrlo posebnu sezonu za H&M. “Ova je kolekcija puna mnogih posebnih inspiracija i kvalitetnih materijala. Koža, pletivo, svjetlucavi dijelovi – zajedno komadi pokazuju snagu modne sposobnosti H&M-a. Sve je u doista sjajnoj odjeći: prave ikone ormara. Kampanja omogućuje modi da zablista”, izjavila je Eliana Masgalos, direktorica dizajna ženske odjeće.
Svaki komad unutar kolekcije spaja različite priče i inspiracije: vječni glamur i svestranost dizajna iz sredine stoljeća. Duboke i sofisticirane nijanse drva i retro interijeri. Trajna ljepota kalifornijskih sirena s kino platna. Ciklus stilova kroz desetljeća: od 20-ih do 60-ih, od 90-ih do danas.
Kampanja za kolekciju odražava ovo bogatstvo i raznolikost: predstavlja niz glazbenika, modela i kulturnih vođa. Osmislili su ga fotograf Sam Rock i redatelj Albert Moya i predstavlja slavlje mode, individualnosti i osobnog stila. Odvažna je, čista, moderna i snažna. U kampanji se pojavljuju ikone stila – Charli XCX, Arca, Lila Moss, Ajus Samuel, Loli Bahia, Wali Deutsch, Okay Kaya, Bibi Breslin, Alewya, Sage Elsesser, Sega Bodega i Lux Gillespie.
Odjevni predmeti su ultra profinjeni. Atmosfera sredine stoljeća vidljiva je u odijelima, uključujući široke jakne i mikrosuknje. Postoje bljeskovi raskoši u vintage stilu: perle i nitne teku preko pletiva, kožnih haljina i mrežastih haljina u stilu nasljeđa. Raskošnom osjećaju dodaju komadi od kože i antilopa: ti vrhunski materijali postaju poput druge kože. Pletivo uključuje odijela od rastezljive vune i obavezne odgovarajuće prsluke i kratke hlače. Paleta boja sadrži niz smeđih, od karamele do dubokog mahagonija. Bordo boja i zelena pridonose arhivskom dojmu, dok crna i bijela djeluju naglašavaju statement komade.
Među modnim dodacima nalaze se salonke s potpeticom s upečatljivim okruglim vrhom, mokasine s nitnama i krznene natikače. Torbe su glatke i usmjerene. Nakit varira od minimalističkog do onog potpuno neuobičajenog, a remenje pomaže upotpuniti ugođaj nametljive ženstvenosti, naglašavajući figuru.
“Ova kolekcija govori o radosti mode. Glazba je područje u kojem su eksperimentiranje, individualnost i njuh oduvijek napredovali, stoga ima savršenog smisla da H&M odaje počast raskrižju između stila, zvuka i samoizražavanja”, istaknuo je Jörgen Andersson, kreativni direktor, H&M.
Kolekcija će biti dostupna u odabranim trgovinama diljem svijeta i online na hm.com od 12. rujna 2024. godine.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: H&M