Iva Marušić 14.08.2024.

La Veste je najchic brend ovog ljeta i želimo sve komade!

Najviše uživamo u otkrivanju novih brendova na modnoj sceni, onih manjih i nezavisnih koji se ističu posebnijem pristupu izradi modnih komada i autentičnom pristupu kreiranju. Duž cijelog ovog ljeta na društvenim mrežama i omiljenim trendsetericama čiji nas stil inspirira, zamijetili smo brend koji se, čini se, obožavaju svi! Radi se o španjolskoj marki La Veste, koju su 2018. godine osnovale dvije prijateljice, inače već ranije poznate u svijetu društvenih mreža.

Španjolska stilistica Blanca Miro i dizajnerica Maria de la Orden tad su odlučile udružiti snage kako bi stvorile svoju modnu liniju pod nazivom La Veste, što je francuska riječ za sako. Glavna inspiracija od samih je početaka vintage estetika koja je prisutna u ekscentričnoj, ali skladnoj kombinaciji boja, u prugama i kariranim uzorcima i mješavini tekstura: pamuka, vune, umjetnog krzna i baršuna. Svi komadi brenda proizvode se u Španjolskoj s fokusom na tradicionalne tehnike krojenja. Ova predanost kvaliteti očituje se u preciznim krojevima, finim završnim obradama i sveukupnoj izdržljivosti odjevnih predmeta, što ih čini komadima za ulaganje koji se mogu njegovati godinama.

Maria de la Orden i Bianca Miro

La Veste je brend koji cijeni eklektičnu jedinstvenost dizajna i ekskluzivnost kvalitetnih komada. Brendom dominiraju odvažne boje, idealne za ljetne prilike, od odlaska na plažu pa sve do šetnji gradom i večernjih izlazaka. Najpopularniji komadi brenda uključuju bijele hlače s prugicama, košulje i topove koji uvijek kombiniraju gumbe u različitim bojama i materijalima. Sve do toga da brend u asortimanu ima i sjajnu home kolekciju, kao i kolekciju za djecu. Ukratko, sve se redom radi o razigranim siluetama i krojevima koji će svaku odjevnu kombinaciju učiniti posebnom.

Unatoč relativno nedavnom početku, La Veste je prikupio vjerne sljedbenike u Španjolskoj i u inozemstvu. Uspjeh brenda definitivno se pripisuje utjecaju društvenih medija i uz Instagram, brend je uspio doprijeti do globalne publike, prikazujući svoje kolekcije i komunicirajući s kupcima na osoban i izravan način. Najpopularniji komad ovog ljeta koji konstantno viđamo na društvenim mrežama je dugi pareo za plažu koji se doima kao da se radi o chic ručniku i nesumnjivo je da ga upravo zbog toga obožavaju brojne trendseterice.

Ukratko, privlačnost brenda leži u njegovoj sposobnosti da ponudi nešto drugačije od uvriježenog modnog tržišta – odjevne predmete koji nisu samo elegantni, već nose i osjećaj osobnosti i šarma. La Veste predstavlja osvježavajući pogled na suvremenu modu, spajajući vintage inspiraciju s modernim senzibilitetom. Svojom predanošću održivosti, umijećem izrade i prepoznatljivom estetikom, brend se nastavlja rasti i razvijati se, nadilaziti trendove i slaviti individualnost.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, La Veste