Ana Svetina 04.06.2024.

Zašto su svi opsjednuti torbicama brenda Staud

Maksi i mikro torbe možda su trend posljednjih godina, ali jedna svevremenska veličina nadmašuje sve: torbica “just-so” veličine. Kao što ime sugerira, torbe koje nisu ni prevelike ni premale postale su čvrsti favorit među it djevojkama i influencericama. Dovoljno velike za pohranu svakodnevnih sitnica, što ih čini savršenima za prijelaz iz dana u noć, ali dovoljno male da ne postanu nezgrapne, “just-so” torbe su ultimativni modni suputnik.

Brend Staud stoji iza retro smodela koje su posljednjih godina nosile Bella Hadid, Sophie Turner, sestre Jenner i mnoge druge. Osnovan od strane Sarah Staudinger i njezina partnera Georgea Augusta 2015. godine, brend je postao nezaobilazan za nostalgične modne dodatke. Njihove “moon” torbe stekle su kultni status 2019. godine, kada je Kendall Jenner postala zaštitno lice tog pokreta noseći skulpturalni smeđi model. Do 2024. godine, vintage look torbe postale su najprodavanije, a posebno je popularan kutni model “Tommy”, dostupan u raznim završnim obradama i bojama, uključujući perlice, vezene motive i cvjetne uzorke na traperu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Kendall (@kendalljenner)

@ariannabaq

my @STAUD babies 💐🫶🏻🐠 #staudbag #beadedbag #tommybag #staudclothing #staudtommy #beadedaccessories #shoulderbag #bagcollection

♬ original sound – Arianna

@mananamariee

Every bag lately is over $1500??? Found this beauty. @S T A U D black moon bag on @SSENSE

♬ original sound – mananamariee

Osnivačica brenda odrasla je okružena slavnim osobama; njezina kuma je Cher, a pohađala je privatnu školu za djevojčice u Brentwoodu. Skoro svi je zovu Staud, pa taj naziv nosi i njezina modna linija. Staudinger je, kroz svoju modnu marku, uspjela stvoriti brend koji se nalazi uz bok etabliranim modnim kućama kao što su Bottega Veneta i Chanel.

@Staud

@miranda_franco_

THE bag of summer 2024, im calling it now 🎀 #staudtommybag #staud #coquettebags #coquettefashion #summer2024fashion

♬ original sound – MIRANDA

Iz sezone u sezonu, Staud lansira komade koji osvajaju srca i prazne novčanike zaljubljenica u modu. Njezin brend proteklih se godina izborio za dominantan položaj na sceni, ne prestajući lansirati upečatljive komade. Nakon ultra popularnog modela Moon iz 2019. godine, 2021. godine nastala je torbica Tommy – inspirirana vibrom 90-ih i prekrivena perlicama – koja je brzo privukla pažnju trendseterica, još jednom potvrdivši Staud kao omiljeni dizajnerski brend.

Pinterest

Pinterest

Ali zašto su svi poludjeli za modelom Tommy?

https://www.tiktok.com/@madeline_galassi/video/7371900937021050155

Torbice Staud, a osobito model Tommy, postale su nevjerojatno popularne iz nekoliko ključnih razloga:

1. Vintage inspiracija i retro šarm: Model Tommy inspiriran je modom 90-ih godina prošlog stoljeća, što mu daje nostalgičan, ali moderan izgled. Retro dizajn evocira osjećaj prošlih vremena dok istovremeno zadržava suvremenu relevantnost, što je privlačno mnogim modno osviještenim pojedincima.

2. Raznolikost dizajna i boja: Tommy torbica dostupna je u različitim završnim obradama i bojama, uključujući perlice, vezene motive i cvjetne uzorke na traperu. Ova raznolikost omogućava kupcima da pronađu model koji savršeno odgovara njihovom osobnom stilu i različitim modnim kombinacijama.

3. Praktičnost i veličina: “Just-so” veličina Tommy torbice je idealna jer je dovoljno velika da može pohraniti svakodnevne potrepštine, ali i dovoljno mala da ne postane nezgrapna. Ova praktičnost čini je savršenim izborom za prijelaz iz dnevnih obaveza u večernje izlaske.

4. Prepoznatljivost brenda: Staud je brend koji su prihvatile mnoge slavne osobe i influencerice, poput Belle Hadid, Sophie Turner i Kendall Jenner. Njihova podrška i nošenje Staud torbica dodatno podiže popularnost brenda i stvara želju kod njihovih obožavatelja da posjeduju iste modne komade.

5. Kvaliteta izrade: Staud torbice izrađene su od visokokvalitetnih materijala, što osigurava njihovu dugotrajnost i izdržljivost. Kupci znaju da ulažu u proizvod koji će trajati i koji će ostati moderan kroz više sezona.

6. Unikatan izgled i detalji: Model Tommy često je prekriven unikatnim detaljima, kao što su perlice ili izvezeni motivi, što ga čini posebnim i privlačnim. Ovi jedinstveni dodaci čine svaku torbicu različitom i privlačnom za one koji žele nešto posebno i drugačije.

7. Marketing i prisustvo na društvenim mrežama: Staud ima snažnu prisutnost na društvenim mrežama, gdje redovito prikazuje svoje proizvode u atraktivnim postavkama i na poznatim licima. Ovaj marketinški pristup stvara hype i povećava vidljivost brenda među ciljnom publikom.

Sve ove karakteristike čine Staud torbice, posebno model Tommy, izuzetno popularnima među modnim entuzijastima i trendseterima, koji cijene spoj praktičnosti, kvalitete i estetske privlačnosti.

Torbice su dostupne za kupnju putem webshopa brenda te im se cijene kreću od 250 pa sve do 450 eura.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: TikTok, Instagram, Staud