Iva Marušić 12.01.2024.

Upoznajte dizajnericu nakita koja od svakodnevnih predmeta kreira upečatljive komade

Na društvenim mrežama sve češće otkrivamo nove modne brendove koji zahvaljujući tim platformama dolaze do velikog broja publike. Uvijek se radi o samostalnim kompanijama i kreativcima koji svojim istančanim ukusom stvaraju nešto novo i još neviđeno u modnoj industriji. Prvenstveno zahvaljujući Instagramu, platformi na kojoj dijele proces stvaranja i svoj pristup vizualnoj umjetnosti, nerijetko postanu popularni i počinju se izdvajati u toj velikoj industriji u kojoj se danas nije lako probiti. Jedna od takvih je Nadine Ghosn, dizajnerica nakita za čije kreacije slobodno možemo reći da su među najtraženijima.

Nadine Ghosn

No, Ghosn nikad nije sanjala o tome da postane dizajnerica modnih dodataka, sve se dogodilo slučajno i prirodno. Unatoč tome što je još od rane dobi voljela nositi i proučavati nakit, bila je to strast koja se kasnije ipak pretvorila u uspješan posao. Rođena Amerikanka tijekom jednog turističkog posjeta Libanonu, zalutala je u malu prodavaonicu nakita kako bi kupila dar za svoju sestru i tamo je započela razgovor s vlasnikom, inače renomiranim libanonskim kreatorom nakita. On joj se požalio da sve više obrtnika u toj industriji odustaje od posla jer se nitko više ne želi baviti tradicionalnim alatima i tehnikama prethodnih generacija, što je iznimno utjecalo na tada mladu Ghosn.

Prije no što je postala dizajnerica nakita, studirala je ekonomiju i umjetnost, nakon čega se na kraće vrijeme preselila u Pariz gdje se pridružila programu kultne francuske kuće Hermès “Management Retail” i stekla insajderski uvid u to kako izgleda posao s luksuznim nakitom. Bez ikakve formalne obuke u dizajnu nakita i nakon što je odbila unosan posao koji joj je ponudio francuski brend, obratila se onom istom proizvođaču iz Lebanona s ponudom za suradnju, i tako je sve krenulo.

Predstavljajući svoju kolekciju tradicionalnom proizvođaču, Ghosn je naišla na oklijevanje majstora u stvaranju komada pop kulture u fini nakit. Bilo je to nešto što oni nisu razumjeli, ali uspjela ih je uvjeriti da završe komade i pripreme ih za njihovo lansiranje. Ghosn je lansirala Nadine Ghosn Fine Jewelry 2016. godine s kolekcijom odvažnih, ali osebujnih dizajna koji su spajali prepoznatljive komade pop ikona s visokokvalitetnim dragim kamenjem: niz narukvica sa zmijama, ogrlica sa spajalicama, prstenja i njezin sada slavni prsten s apliciranim hamburgerom.

Tad je započela dijeliti proces stvaranja svog novog malog brenda na Instagramu i nedugo zatim počela je primati prve narudžbe putem poruka na toj mreži. Mnogima je bio zanimljiv i atraktivan njezin pristup dizajnu nakita jer radi se o dizajnerici koja od visokokvalitetnih materijala izrađuje pomalo neočekivan nakit kad se radi o onom luksuznom. Njezin dizajn je razigran, ekstravagantan, ali i avangardan, ako ga usporedimo s klasičnim luksuznim nakitom.

Da je uspjeh njezinog brenda nedugo zatim već bio vidljiv, dokazuje i činjenica da su njezine kreacije zamijetile zvijezde pop i modne kulture, od kojih se definitivno izdvajaju Karl Lagerfeld i Beyoncé. Nedugo zatim, njezina je popularnost na društvenim mrežama naglo skočila, a broj klijenata samo je rastao.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by ✏️N∀pINƎ פHOSN ™〽️🖇 [NGFJ] (@nadineghosnjewelry)

Danas Nadine Ghosn i dalje sama radi na stvaranju svog brenda i unatoč velikoj popularnost i hypeu koje je stvorila, uživa u samostalnom vođenju svog brenda. I dalje stvara glomazan nakit neočekivanog dizajna i pristupa. Omiljeno joj je izrađivati nakit od zlata, ali i onaj koji krase boje i aplikacije. Neki od njezinih najpoznatijih komada zapravo su interpretacija svakodnevnih komada poput olovke, vilice ili žlice.

U svemu onome što radi vidi se velika strast i jasan cilj, ali i motivacija da nikad ne treba odustajati od onoga u što vjerujete. Unatoč tome što nakon lansiranja vlastitog brenda, mnogi nisu razumjeli njezin pristup, danas slovi za jednu od najusoješnijih dizajnerica nakita u svijetu. Njezine komade možete otkriti na službenoj stranici brenda ili putem Instagram profilu. Sigurni smo da će vam barem jedan zapeti za oko!

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram (@nadineghosnjewelry)