Iva Marušić 14.11.2023.

Sofia Richie Grainge i Matilda Djerf najavile suradnju!

Jučer nas je Instagramu dočekala još jedna vijest o suradnji koju, moramo priznati, nismo ni najmanje očekivali. Matilda Djerf, jedna od najvećih švedskih influencerica, na Instagramu svojeg modnog brenda Djerf Avenue podijelila je fotografije koje upućuju na to da će ova stilska ikona i trenutačno omiljena it djevojka, Sofia Richie Grainge, uskoro predstaviti modnu suradnju. Iako ne možemo sa sigurnošću zaljučiti što su influencerice osmislile, na temelju društvenih zaključujemo da je riječ božićno-zimskoj kolekciji pidžama i loungewear komada. No, ono što je sigurno je da ova vijest stiže u neobičnom trenutku na Šveđanku.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DJERF AVENUE (@djerfavenue)

Djerf je s dečkom 2019. godine osnovala brend kreiran na temelju ljubavi prema vintage kulturi i komadima osnovne garderobe za koje smatra da bi ih svaka žena trebala imati u svom ormaru. Bio je to očekivan potez influencerice koja se proslavila na društvenim mrežama svojim skandi lookovima, savršenom voluminoznom frizurom i stekla veliku popularnost zbog stila koji njeguje. Brend je usmjeren na pažljivo odabranu capsule garderobu i komade koje je moguće kombinirati na mnogo načina, a pomoći kojih je moguće izgledati kao Djerf.

Samo dvije godine nakon lansiranja mediji su pisali da je Djerf Avenue ostvario prihod od osam milijuna američkih dolara, dok je prošlogodišnji prihod od prihoda procijenjen na 34 milijuna dolara. Uspjeh ove skandinavske marke mladoj je influencerici osigurao mjesto na Forbesovoj listi “30 ispod 30” godina.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DJERF AVENUE (@djerfavenue)

No, u posljednjih mjesec dana Djerf nije u milosti društvenim mreža već je oštro kritizirana putem TikToka, istom onom društvenom mediju koji joj je u posljednje vrijeme osigurao planetarnu popularnost. Razlog je bio taj što je nekoliko manjih kreatora tvrdilo da su njihovi videi uklonjeni nakon što ih je ovaj brend prijavio zbog kršenja autorskih prava. Brend je time htio zaštititi svoj dizajn i reklamiranje tuđih proizvoda na temelju njihovog, prepoznatljivog dizajna (koji nažalost nisu uspjeli službeno zaštititi).

Obožavatelji tvrde da je tim koji stoji iza TikTok računa Matilde Djerf prijavljivao kreatora sadržaja na TikToku koji su nosili lažne komade brenda Djerf Avenue. Predmet prijepora bili kompleti Amazonovih pidžama koje nalikuju pidžama setovima s printom brenda Djerf Avenue. Već mjesec dana, zbog negativnih komentara, službeni profil influencerice je deaktiviran.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DJERF AVENUE (@djerfavenue)

Pravo je pitanje hoće li ova suradnja s omiljenom modnom influencericom vratiti Djerf status u kojem je donedavno uživala. Na društvenim mrežama već kruže komentari kako se radi o PR triku i majstorskom potezu, no pitanje je hoće li to biti dovoljno.

Unatoč tome što je suradnja predstavljena tek uz fotografije i videe ove dvije dame koje nose kutije nalik božićnim poklonima, teško je za zaključiti o kojim modnim komadima se radi. Ipak, uz fotografije koje stoje na profilu brenda, možemo pretpostaviti da se radi o kućnim ogrtačima i pidžamama brenda, upravo onim komadima oko kojih se podignula prašina na TikToku.

“Kultni duo za koji nismo znali da nam je potreban”, komentirali su brojni obožavatelji ispod najave ove suradnje. Mišljenja na društvenim mrežama su ipak podijeljena jer uz entuzijastične komentare stoje i oni koji navode da im se ne sviđa što brend koji je cjenovno pristupačan mnogima, ulazi u suradnju s osobom čiji lifestyle teško mogu pratiti šire mase. Ostaje nam samo čekati razvoj ove napete situacije, no pretpostavljamo da ovim potezom ponovno dolaze sretni dani za Matildu Djerf.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram