Razgovarali smo s osnivačicom i dizajnericom brenda Inuikii koja kreira neke od najpopularnijih buca sezone
Švicarski brend obuće Inuikii već godinama slovi kao jedan od dominantnih brendova kad se radi o odabiru obuće za zimske uvjete. Osnivačica i izvršna direktorica brenda, Cinzia Maag, od samog početka 2013. godine stoji na čelu kompanije koju vodi sa sinovima Danilom i Alessiom, a u jako je kratkom roku ovaj obiteljski biznis postao popularan na globalnom tržištu. Čizme ovog brenda koje obožavaju trendseterice dostupne su u Hrvatskoj, a povodom predstavljanja nove kolekcije u Zagrebu, razgovarali smo s osnivačicom koja nam je otkrila brojne zanimljivosti ovog brenda i vođenja obiteljskog biznisa.
Maag je prije pokretanja modnog brenda radila u korporativnoj industriji, točnije u banci. No, nakon uspješne karijere, shvatila je da je korporativna struktura često dolazi uz nedostatak uzbuđenja. Njezin ulazak u modnu industriju započeo je polagano i skromno dok je radila u agenciji u kojoj je marljivo upijala početne zamršenosti distribucije brenda diljem Europe. “Kako je vrijeme prolazilo, a moja strast prema modi nastavila rasti, krenula sam na nevjerojatno putovanje da bih u konačnici osnovala vlastiti brend. Tad je rođen Inuikii, pothvat u koji sam se upustila sa svoja dva talentirana sina, Danilom i Alessijem”, kaže dizajnerica o samim počecima brenda.
Ideja o brendu rodila se i iz njezine fascinacije, odnosno opsjednutosti estetikom koju, uz modu, pronalazi i u umjetnosti uređenja doma. Stvaranje estetski ugodnih životnih prostora neprestano potiče njezinu maštu i kreativnost, a kako kaže opčinjenost stvaranjem prekrasnih okruženja nije bila samo duboki osobni interes, već je poslužila i kao ključna inspiracija za rođenja brenda koji s ponosom smatra vrhunski i estetski vođenim brendom obuće.
Prilikom pokretanja vlastitog brenda, Maag se vodila time da želi stvoriti modnu marku koja nadilazi uobičajeno, koja odiše posebnim šarmom i privlačnošću. Tad je shvatila da bi bila dobra ideja u novi posao uvesti i dvojicu sinova – Danilo je majstor za komunikacije, dok Alessio sudjeluje u kreativnom procesu. “Zajedno smo upregnuli svoje individualne vještine i udružili snage kako bismo stvorili nešto izvanredno. Nismo htjeli stvoriti samo brend, već je cilj bio oblikovati nasljeđe i simbol zajedničke vizije”, ističe ova poduzetnica. Svaka kreacija, navodi Maag, prikazuje obiteljsku strast za izvrsnošću.
Zanimalo nas je kako izgleda radni dan koji kombinira osobni i profesionalni život. “Dinamika zajedničkog rada kao obitelji može dovesti do stvaranja izvanrednih postignuća, ali dolazi i s brojnim izazovima. Rastemo kroz svoja iskustva, stječemo vrijedne uvide jedni od drugih, a ponekad se, naravno, nađemo usred nesuglasica. Ipak, u srži svega postoji moćna sila koja nas vodi: poštovanje”, otkriva nam dizajnerica. Švicarka talijanskih korijena navodi i da prilikom odlaska iz ureda zaboravljaju da su kolege koji svakoga dana zajedno rade i “ulaze” u obiteljski mode, koji bi kako kaže, trebao biti jasno odvojen od onog profesionalnog.
Ova osnivačica brenda ujedno je i dizajnerica svakog komada koji Inuikii lansira. Otkrila nam je kako je, uz silne trendove koje nam modna industrija svakodnevno servira, izrazito bitno ostati nepokolebljiv u svojoj viziji. Unatoč tome što priznaje da se kritike nerijetko i događaju, navodi da je njezin dizajn “autentičan odraz onog u što vjeruje”.
Glavni koncept brenda od samih početaka je rad s organskim i održivim materijalima iz prirode. U brendu su strastveni oko održivosti i ekološke svijesti. “Naša predanosti je nepokolebljiva i na neprestanom smo putu poboljšanja sebe i naše prakse iz dana u dan”, otkriva osnivačica Inuikiija i nastavlja kako nije nit vodilja brenda samo predstaviti lijepu obuću, već to učiniti na način kojim se čuva planet.
Iako nije primaran cilj kreirati obuću koju obožavaju trendseterice, upravo u tom Maag i njezini suradnici iz sezone u sezonu uspijevaju. Ove jeseni predstavili su kolekciju čizmi i buca te ponovno uspjeli u stvaranju modela koji su drugačiji i odudaraju od očekivanog. Kao najveći trend ove, ali i prethodnih hladnijih sezona, nameću se chunky modeli jer, kako kaže Maag, oni uvijek skladno koegzistiraju sa željom za ženstvenom siluetom.
Nije neuobičajeno da njezini modeli postanu it komad sezone, no kreatorica se svojim radom pokušava odmaknuti od trendova i izrađivati cipele koje prkose nošenju samo jednu sezonu i prikazuju individualan stil svakog tko ih nosi. “Vjerujem da možete nositi sve što poželite, sve dok to nosite sa samopouzdanjem i ponosom. Ne radi se o podržavanju trendova, već o izražavanju svojeg jedinstvenog ‘ja’ kroz naš svestran i inkluzivan dizajn”, istaknula je.
Uz razgovor o trendovima dotaknuli smo se i Inuikii model koje bisvaka žena trebala imati u svom ormaru. Maag ističe tri – klasične bež tenisice, niske i visoke tenisice Matilda te klasične tenisice s platformom. Zanimalo nas je i koji je njezin omiljen par cipela, a bez imalo oklijevanja otkrila je da su to bež tenisice s platformom, koje smo već vidjeli na brojnim pripadnicama generacije Z na društvenim mrežama. Time dokazuje da Inuikki zaista kreira svevremenske modele koje obožavaju žene svih dobih skupina, od djevojčica preko pripadnica generacije Z pa sve do njezinih vršnjakinja!
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR