Torba Le Pliage je kultni model francuskog brenda Longchamp, a trenutačno je jako tražena!
Kad se spominju kultni modni komadi, najčešće je riječ o torbama. A među takve se modele definitivno može ubrojiti Le Pliage luksuznog francuskog brenda Longchamp, torba koju kao da svakom šetnjom gradom ugledamo barem jednu osobu koja je nosi. Taj je model definitivno bestseller brenda, a u prosjeku, Longchamp svake godine izradi nešto više od milijuna primjeraka ovog modela, što dokazuje svestranost i nosivot ove torbe te funkcionalan dizajn koji je neodoljiv mnogima.
View this post on Instagram
No, posljednjih je mjeseci ova torba posebno u fokusu obožavateljica modnih dodataka, naročito generacije Z, koja na TikToku ne krije oduševljenje ovim modelom – zbog čega popularnost ove kultne torbice samo raste. Tu činjenicu potvrđuje i modna platforma Lyst, koja je u drugom tromjesečju ove godine, izvjestila da su u navedenom periodu pretrage za brendom Longchamp porasle za 50 posto zbog toga što je na spomenutoj društvenoj mreži hashtag #lepliage prikupio više od 69 milijuna pregleda. Torba Le Pliage tako doživljava svoj comeback jer ovo nije prvi put da se našla u fokusu ljubiteljica mode.
@maria_lavalle obsessed with my new bag 🤎 #whatsinmybag #longchampgirls #longchampbag #longchamplepliage #whatsinmytotebag #whatsinmybagasmr
@jclaudettef I don’t wanna punch holes so we find this attachment instead 🤩 — it can also fit the small Le Pliage! I know the color isn’t super sinilar but it’ll have to do (it’s not that noticable)! 🤍#ThisIsTheFit #longchamp #longchamplepliage #fyp #foryou #tiktok #tiktokfashion #outfit #minibag #ootd #beautyph
Iako lišena logotipa koji se može primijetiti na prvu, ova je torbica lako prepoznatljiva, a kombinacija smeđim kožnatim detalja i platna u različitim bojama učinila je ovaj model jednim od najpopularnijih modela na početku milenija kad su je nosile gotovo sve it djevojke. Njezin povratak u ovom trenutku je logičan s obzirom na to da vlada trend tihog luksuza i oživljavanja Y2K stila. No, nedvojbeno je da posebnost ovog komada tako leži i u njezinom obliku i jednostavnosti.
Izrađena od ultra lagane, ali istovremeno čvrste najlonske tkanine, torba je predstavljena u brojnim veličinama i dužinama ručki te još većem spektru boja. Doista, kad ušetate u njihov dućan u nekom od većih europskih gradova, duž cijelih zidova nalaze se različiti modeli ove torbe i ne znate na koji bi se model fokusirali. Le Pliage je nedvojbeno, najveći uspjeh ove pariške modne kuće.
Osnovana 1948. godine u Parizu, ova francuska marka modnih dodataka bile je ideja Jeana Cassegraina, koji je započeo brend proizvodnjom luksuznih lula koje su bile presvučene kožom. Nedugo zatim, ponuda se proširila na manje kožnate artikle i tijekom sedamdesetih godina, Cassegrain je predstavio ženske torbice i postavio brend na mjesto jednog od vodećih francuskih proizvođača kožnatih proizvoda. Marka se tad etablirala i kao proizvođač torbi za putovanja, od najkvalitetnije kože, zbog čega dobila predznak luksuzne modne marke. No, najveći je uspjeh kuće uslijedio tijekom devedetih godina predstavljenjem upravo Le Pliage komada koji nije bio u potpunosti izrađen od kože.
Nazvan prema francuskoj riječi koja u prijevodu znači “savijati”, model Le Pliage postao je veliki it komad netom nakon debija. Kreator modela, Philippe Cassegrain, sin osnivača brenda, torbu je osmislio nakon putovanja u Japan gdje je bio inspiriran izradom origamija te je odlučio kreirati torbu koja se može savijati baš poput papira u toj japanskoj vještini. Ideja se pokazala uspješnom jer je Le Pliage postala najprodavanija torba francuskog brenda. Model krasi i prepoznatljiva kožnata ručka i zatvarač kojim je zadržan DNA brenda.
Traženosti ovog modela tijekom godina pridonio je i velik broj suradnji koje je brend provodio s vodećim umjetnicima i dizajnerima. Njihove su kolaboracije već gotovo 20 godina dio kreativnog procesa prilikom kojih model torbe zadržava svoj izvorni oblik, no umjetnici i dizajneri mijenjaju boje. Tako su suradnje ostvarene s kreativcima poput dizajnera Jeremyja Scotta, umjetnice Tracey Emin, umjetnice Sarah Morris i modne dizajnerice Mary Katrantzou. Varijacije modela Longchamp Le Pliage izradili su i brendovi poput Fatboy, Andre Saraiva i D’Heygere. Francuski brend je prepoznao moć suradnji koja leži u prikupljanju nove publike i tako se postavio na mjesto još poželjnijeg brenda modnih dodataka.
View this post on Instagram
Nedavna renesansa brenda Longchamp, koja se dogodila zahvaljujući korisnicima Tik Toka i mahom mlađoj generaciji, dokazuje da su društvene mreže trenutačno najveći stvaratelji trendova i da pomoću njih određeni komadi doživljavaju comeback na modnih listama. Ako još nemate ovaj komad, sad je pravo vrijeme da ga otkrijete – model je dostupan u šest veličina, od najmanje u koju stanu tek mobitel i ključevi (a koja je izrazito popularna među pripadnicima mlađe generacije) do XL modela koji može poslužiti i kao weekend bag.
View this post on Instagram
Sve modele možete pogledati na službenoj stranici brenda i predstavlja pristupačnu verziju quiet luxury trenda jer unatoč tome što se radi o luksuznom proizvodu, cjenovno je pristupačna i za nju trebate izdvojiti između 75 i 150 eura. Ovo je model na koji ćete se svakodnevno oslanjati i postat će vaš favorit iz ormara.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Pinterest, Instagaram, Longchamp