Tara Grbčić 08.09.2016.

8 zanimljivosti koje niste znali o MAC kozmetici

MAC je osnovan davne 1984. godine u Torontu, a prvi dućan u SAD-u otvoren je 1991. godine u New Yorku. Iako je u Hrvatsku ovaj popularni brend stigao tek 2015., pravi fanovi dobrog make up-a odavno nalaze načina da dođu do proizvoda kojeg žele.

Većina ljudi ne zna da je naziv MAC jednostavna kratica od Makeup Art Cosmetics, a ni najveći fanovi MAC kozmetike ne znaju koliko se zanimljivosti veže uz sam brend i proizvode koje nudi.

  1. MAC je osnovan zahvaljujući nezadovoljstvu. 1984. godine, vlasnik kozmetičkog salona Frank Angelo i fotograf Frank Toskan stvorili su MAC kozmetiku i svojoj kuhinji kako bi zadovoljili potrebe za profesionalnim make up-om. Naime, bili su frustrirani koliko loše na fotografijama izgleda make-up, te su odlučili sami riješiti problem. Već u samom početku odlučili su kozmetiku pakirati u male crne posude, što je i do danas njihov zaštitni znak.
  2. Najveću popularnost MAC je dosegao nakon što je Madonna stavila MAC ruž. Kasnih osamdesetih, kraljica popa je na profesionalnom snimanju nosila crveni mat MAC ruž, a nedugo nakon toga i MAC majicu, te su nakon toga ljudi počeli primjećivati brend.

54aabb75e6370_-_xl_800x1200_madonna-xln

  1. RuPaul je prva ambasadorica brenda. Dok su ostali make up brendovi u svojim kampanjama koristili popularne modele, MAC je na nekonvencionalan način 1994. u svoju Viva Glam kampanju uključio drag queen RuPaul iz Atlante uz poruku: „Nećemo vas gledati s visoka i nećemo vas zastrašivati, zato jer znamo kako je to kad vas maltretiraju kul klinci. I pogodite što? Sad smo mi kul klinci!“

444

  1. Viva Glam kampanja do danas je skupila 380 milijuna dolara. 1994. je pokrenut Viva Glam program kako bi se podigla svijest o HIV-u i AIDS-u. Iako danas to nije tabu tema, uzmimo u obzir kakvo je stanje bilo prije više od 20 godina. Danas je MAC pionir u ovom području i ujedno najveća ne-farmaceutska tvrtka koja pomaže u liječenju. Mnoge zvijezde su se uključile u ovu kampanju kroz godine, uključujući i Lady Gagu, Nicki Minaj i Miley Cyrus.
  2. Samo jedan čovjek je većinski zaslužan za koncept brenda. 1998. godine Estée Lauder je kupio MAC, a samo godinu dana kasnije James Gager postaje kreativni direktor. On je odgovoran i zaslužan za sve boje i promotivne materijale u brendu. Njegova filozofija iza MAC proizvoda jako je jednostavna i funkcionira, a on ju je sročio ovako: „Ne radim lijepo. Ne volim lijepo. Iskreno, lijepe stvari su mi dosadne!“
  3. MAC prodaje više ruževa od ijednog brenda koji se ne prodaje u drogerijama. MAC ruževi prodaju se bolje i od popularnih ruževa poput Lancômeovog L’Absolut Rouge i Estée Lauderovog Pure Color Lipsticka. Danas se MAC kozmetika prodaje u više od 106 država.

maccolourcraftlipstick-1080x781

  1. Natalie Portman u Black Swanu nosi samo MAC kozmetiku. MUA Judy Chin je za potrebe filma koristila MAC proizvode, pa je tako Portman od očiju, preko obrva do usana imala kompletnu MAC kozmetiku.

How-to-Do-Black-Swan-Makeup3

  1. Make up artisti mogu biti dio posebnog programa i ostvariti do 40% popusta na MAC kozmetiku. M.A.C. Pro Membership Program prvi je program članstva u kozmetičkoj industiji. Make up artist koji plati 35$ za certifikat postaje član programa koji omogućuje sudjelovanje u master tečajevima, online eventima, te naravnpo ogromne popuste na samu kozmetiku.