Kad je kosa u pitanju, teško je zadovoljiti baš svakoga – postoje različiti tipovi kose, različit ukus što se volumena tiče, frizure koje volimo i ne volimo, proizvode koji nekima čine čuda, a drugi ne shvaćaju u čemu je čar… No, ono što bi nam svima trebalo biti zajedničko, bez obzira na to imamo li “tri dlake na glavi”ili gustu kosu, dugačku ili kratku, kovrčavu ili ravnu, je to da je moramo češljati. Upravo zato što su frizure i generalno kosa česta diskusija na kava s prijateljicama, i to najčešće u negativnom kontekstu kada svatko otkriva svoju frustraciju vezanu uz određen tip kose, Dianna Cohen odlučila je stvoriti mindful beauty brend za njegu naših uvojaka.

Zašto mindful, pitate se? Pa baš zato što je htjela napraviti brend koji će brigu o kosi učiniti relaksirajućom, a ne frustrirajućom, i to zato što je sama u djetinjstvu stvorila ritual češljanja koji ne samo da potiče ljepotu njezinih vlasi, već djeluje opuštajuće. A taj je doživljaj željela pružiti svima.

Beauty brend Crown Affair nastao je krajem siječnja i iako bi se na prvu činilo da to možda i nije najbolje vrijeme za pokretanje biznisa s obzirom na lockdown u koji su države diljem svijeta ušle samo dva mjeseca kasnije, s obzirom na to da je njezina marka utemeljena na vrijednostima koje su nam u doba haranja epidemije koronavirusa postale iznimno bitne, pokazalo se kao pravi trenutak za nju. A s time se slaže i gotovo 20 tisuća fanova koje je u samo nekoliko mjeseci uspjela prikupiti na Instagram profilu brenda.

U čemu je tajna?

Prije svega ovaj brend za njegu kose u svojim proizvodima koristi clean sastojke, formule djeluju, a alati koje nude su ručno rađeni. Surađuju s najboljim zanatlijama i kemičarima kako bi stvorili formule bez kemikalija i češljeve od prirodnih materijala – poput acetata koji je 100 posto dobiven od biljaka, koje možete koristiti svakodnevno na svojoj kosi i koži vlasišta, bez straha od negativnog utjecaja na njih, a stvoreni su da traju. Vjeruju u krilaticu “manje je više”, a učinkovitost i dugovječnost njihovih proizvoda osigurava i kupnju u smanjenoj količini.

Na njihovoj stranici nalazi se lista sastojaka koja nije u skladu s općim well-beingom našeg organizma te se ne može pronaći u njihovim proizvodima, a isto tako naglašavaju da nikad ne koriste riječi poput “ukrotiti” ili “popraviti” jer samo žele naglasiti prirodnu ljepotu kose.

Zašto baš češljanje?

Osim toga što je vlasnica brenda veliki fan tog rituala od djetinjstva, riječ je i o tehnici koja pridonosi ljepoti vlasi jer se prirodna ulja češljanjem šire s vlasišta do vrhova kose. Savjetuje i kako se kosu nikad ne bi trebalo češljati mokru – jer je tad najranjivija i lako puca, već bi se to trebalo obaviti prije pranja kose. Mokru kosu trebalo bi tretirati kao svilu, tvrdi osnivačica brenda, a kako biste kosu raspetljali nakon pranja najbolje je koristiti široki češalj umjesto četke.

Isto tako, umjesto da kosu zamotate u ručnik, trebali biste koristiti posebne namijenjene za vlasi koji su puno nježniji, a kad se upije dovoljna količina vlage od sredine kose pa sve do vrhova trebalo bi se nanijeti hranjivo ulje za kosu koji je čini zdravom i sjajnom. I upravo se na svim tim koracima temelji ponuda brenda.

Što nudi Crown Affair?

Njihovi češljevi izrađuju se ručno u Švicarskoj, a mogu se koristiti i za masažu vlasišta. Uz to, u ponudi je i četka od veprove i najlonske dlake različitih dužina koja je specijalno dizajnirana kako bi štitila vlasište prilikom četkanja, a uz to po cijeloj dužini vlasi rasporedila prirodna ulja. Ručnik od mikrofibre kreiran je posebno za nježno skupljanje vlage i vrlo je praktičan jer je unikatnog oblika i ima elastičnu gumicu s kojom se jednostavno može pričvrstiti.

View this post on Instagram

Does your hair really need its own towel…? Short answer—yes. 🧖🏽‍♀️ Here's why: your hair is most vulnerable when it's wet, so the abrasive texture of a regular cotton towel can create further damage, breakage, and frizz. "I've tried so many hair towels from Amazon, the ones that look like ‘as seen on TV’ twisty turbans—they often look and feel like a Shamwow or car towel after a few washes. I’ve also never been able to find one that’s long enough for my hair, and I wanted something more a tiny button at the back of my neck to secure my hair in place and not fall out. We designed a towel that solves all those little things you might not notice are missing until you try it." – @diannacohen.

A post shared by Crown Affair (@crownaffair) on

Nakon toga vrijeme je za ulje koje je formulirano s tradicionalnim i modernim japanskim sastojcima, omekšavajućim uljem od tsubaki sjemenki i hidratizirano ulje sjemenki bijele limnate koji daju sjaju i štite kosu od topline. No, kako ističe osnivačica brenda, najbitnije je najbitnije uzeti si vremena raditi stvari za sebe. Baš se zato u setu u kojem se nalazi svi proizvodi brenda nalazi i mali pješčani sat koji traje tri minute, kao podsjetnik da uzmete vrijeme za sebe.

Sve u svemu, Crown Affair zaista je mindful beauty brend koji potiče brigu za sebe izvana, ali i iznutra. Svi se proizvodi mogu pogledati na službenom online shopu.

Fotografije: Crown Affair, @crownaffair