
Nike i Skims predstavljaju novi brend za žene
Dizajniran za oblikovanje, projektiran za performanse – to je glavni moto novog brenda za žene NikeSKIMS, iza kojeg stoje dva najpoznatija imena u sportu i stilu Nike i Skims, koji se udružuju kako bi prodrmali globalnu industriju fitnessa i sportske odjeće s najboljom inovacijom u službi svih žena sportašica – boreći se za njihovo samopouzdanje, snagu, ženstvenost i konkurentnost kao nikada prije.
Novi brend spaja NIKE-ov pristup svjetske klase naprednim inovacijama, sportskoj znanosti i uvidima u sportaše sa SKIMS-ovim prepoznatljivim stilom i inkluzivnim rješenjima za svako tijelo – uvodeći potpuno novi izgled treninga i fitnessa. Uz zajedničku, dugoročnu viziju koja slavi svaku dimenziju atletizma, od elitnog do svakodnevnog, NikeSKIMS će stvoriti željene proizvode pomno izrađene kako bi odgovarale svakoj oblini, naglašavajući prirodnu figuru.
“Energizirani smo mogućnošću da izgradimo novi brend i prodrmamo stvari za sljedeću generaciju sportaša s NikeSKIMS-om”, kaže Heidi O’Neill, predsjednica odjela za potrošače, proizvode i marke, NIKE. “Ovo partnerstvo kombinira najbolje od oba brenda i otvara nevjerojatnu priliku da poremetimo industriju našom zajedničkom strašću i predanošću inovacijama. Pozvat ćemo još više sportaša u sport i kretanje s komadima u kojima se osjećaju snažno i seksi”.
Nastanak novog brenda ukorijenjen je u želji da se donese nešto novo i neočekivano u industriju koja žudi za nečim drugačijim, i da se pozove nova generacija žena u fitness s disruptivnim proizvodom dizajniranim da zadovolji njihove potrebe u pogledu performansi i stila. Istražujući mogućnosti unutar portfelja američkog sportskog brenda – koji obuhvaća Nike, Jordan Brand i Converse, zajedno s brendovima ACG i Nike SB – SKIMS je predložio zajedničku liniju proizvoda ukorijenjenu u predanosti brendova inovacijama, inkluzivnosti i probijanju granica.
NIKE je vidio priliku za nešto još veće, ustupajući mjesto pod reflektorima javnosti novom brendu – NikeSKIMS-u. Više od partnerstva, novi brend će postaviti novi standard u globalnoj industriji fitnessa i sportske odjeće s opsežnom linijom odjeće, obuće i dodataka za trening. Dizajn proizvoda bit će funkcionalan i laskav figuri, zadovoljavajući jedinstvene potrebe i preferencije sportašica diljem svijeta i revolucionirajući način na koji doživljavaju sport i stil.
“Tijekom proteklih pet godina, SKIMS je redefinirao industriju intimne i loungewear odjeće, zalažući se za inkluzivnost i samopouzdanje,” kaže Jens Grede, suosnivač i izvršni direktor, SKIMS. “Sad, kroz partnerstvo s Nikeom, neprikosnovenim liderom u sportskim performansama i inovacijama, spremni smo stvoriti novi standard na tržištu aktivne odjeće. Ovo partnerstvo će osnažiti pojedince da se kreću sa samopouzdanjem i izražavaju se autentično, spajajući SKIMS-ov fokus na tjelesno samopouzdanje i samoizražavanje s Nikeovom neumoljivom težnjom ka atletskoj izvrsnosti”.
Pristup dizajnu proizvoda nadahnut je sportašicama, sportom i ženskom formom, omogućujući nenadmašnu kvalitetu kako bi se žene mogle kretati s povjerenjem, od teretane preko studija do svakodnevnog života. U tu svrhu, brend će svoj dizajn vrhunske kvalitete i stila učiniti dostupnim svim ženama kroz proširen raspon veličina.
To također znači da više sportašica može dodatno profitirati od Nikeovih jasnih prednosti na tržištu, koristeći inovacije specifične za žene iz renomiranog Nike Sport Research Laba, rastućeg članstva i ekosustava aplikacija koji služi milijunima žena diljem svijeta, te partnerstva s najvećim svjetskim ligama, timovima, federacijama i glasovima u umjetnosti i kulturi.
“Nike i SKIMS dijele duboku predanost inovacijama, inkluzivnosti i pomicanju granica, vođeni nepokolebljivom vjerom u snagu žena”, rekla je Kim Kardashian, suosnivačica i glavna kreativna direktorica brenda SKIMS. “Ovo partnerstvo je vrhunac te zajedničke vizije, pružajući proizvod koji je pomno dizajniran da oblikuje i djeluje za svako tijelo. Svaki detalj je opsjednut i pažljivo razmotren. Nevjerojatno smo uzbuđeni što ćemo predstaviti našu prvu kolekciju ovog proljeća“.
Novi brend unapređuje status Nikea i SKIMS-a kao disruptora i njihovu opsesiju da služe ženama diljem svijeta, oslanjajući se na učenja iz brzog uspona SKIMS-a i povijesti partnerstva i naprednih inovacija sportskog brenda.
Nadalje, NikeSKIMS nadovezuje se na širu predanost brenda NIKE razvoju svog ženskog poslovanja, nadahnjujući žene i djevojke diljem svijeta da sanjaju velike snove – i omogućavajući im u njihovoj potrazi vodeću fitness odjeću i obuću, zajedno sa svježim stilovima ženske sportske odjeće kao što su Air Max Muse i Air Superfly, te prepoznatljivim siluetama poput A’One i Sabrina 2.
I novi brend i šira predanost kompanije NIKE inovacijama u službi žena odražavaju neusporedivu, pet desetljeća podršku ženama sportašicama, jačajući poziciju Nikea kao najvećeg zagovornika žena u sportu.
“Nike je uvijek imao nenadmašnu vjeru i predanost ženama sportašicama”, kaže Amy Montagne, potpredsjednica/GM, Nike Women’s. “Nijedna marka obuće ili odjeće ne pruža razinu podrške koju Nike pruža ženskom sportu i kretanju. S NikeSKIMS-om produbljujemo tu podršku, slušajući glasove naših sportaša i žena diljem svijeta i zadovoljavajući njihove potrebe s jedinstvenim i razornim gledištem ukorijenjenim u snazi i stilu — i potaknutim dvama moćnim brendovima poznatim po inovacijama i kulturnom poremećaju”.
NikeSKIMS će ovog proljeća predstaviti svoju prvu kolekciju u Sjedinjenim Državama na odabranim maloprodajnim mjestima i na nike.com/NikeSKIMS. Globalno širenje uslijedit će 2026., s proširenjem na nova tržišta i maloprodajne lokacije, uključujući veleprodajne partnere.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR