Žene čine čak 93 posto radne snage Pepca u Europi
Direktorice, blagajnice, menadžerice, radnice u skladištima, savjetnice za kupce. Žene čine čak 93 posto radne snage Pepca u Europi. One uvelike doprinose promjenama u trgovinskom sektoru stvarajući ponudu koju vole milijuni žena – u Hrvatskoj i Europi.
Tijekom 2023., Pepco je zaposlio preko 30 tisuća žena diljem Europe. Žene obavljaju poslove na različitim pozicijama, poput blagajnica, menadžerica, dizajnerica, nabavljačica ili savjetnica za kupce. Komercijalna direktorica Pepco grupe, Agnieszka Jaworska, vjeruje da će otvorenost kompanije i podrška razvoju žena koje rade u Pepcu rezultirati većom učinkovitošću.
“Donedavno postojala je jasna razlika između sektora i pozicija koje se smatraju tipično muškima i ženskima. Čini se da su sada takve podjele izgubile svoju važnost. Promjena se dogodila u nama – ženama. Mi smo jake i svjesne svojih prednosti. Želimo se razvijati, zbog čega tražimo mjesta i ljude koji će nas u tome podržati. U odjelu koji vodim, djevojke čine čak 80 posto osoblja. Raznolikost je ključna vrijednost u Pepcu, zbog čega podržavamo sve naše ženske i muške radnike u njihovom rastu”, naglašava Jaworska.
Pepco Hrvatska trenutno zapošljava više od 820 žena, što je 97 posto od ukupnog broja zaposlenih.
Na većini odjela, žene čine 2/3 radne snage, prednjači marketing odjel s 100 posto ženskim timom, prate ga operativni odjel, financijski i odjel za ljudske resurse. Od 129 voditelja Pepco trgovina u Hrvatskoj, 123 su žene, odnosno 95 posto, koje predvode uglavnom ženske timove. Pepco također zapošljava žene u trgovinama, jer se brinu o potrošačima i najbolje ih razumiju, budući da su i same kupci. Savršeno razumiju koliko je važna obiteljska, topla i mirna atmosfera u trgovinama i otvorenost prema potrebama svih kupaca.
Pepco kupci su također većinom žene
Rezultati istraživanja pokazuju da žene čine 87 posto Pepco kupaca. U prosjeku imaju oko 39 godina i imaju jedno ili dvoje djece, 55 posto ima djecu mlađu od 14 godina. Čak 90-96 posto žena iz većine tržišta na kojima je prisutan Pepco upoznato je s brendom. U istraživanju provedenom 2023. godine, kupci u trgovinama istaknuli su da je kupovina u Pepcu odličan način “bijega”.
Pepco ima vrlo raznoliku ponudu – otprilike 530 kategorija proizvoda ukupno, uključujući 23 posto odjeće i dodataka za odrasle, plus odjeću za djecu koja čini oko 30 posto ponude lanca, zatim dodatke za kuću koji čine oko 27 posto asortimana. Kompanija redovito obnavlja i mijenja svoj asortiman, uvodeći otprilike 250 novih proizvoda tjedno i 130 novih kolekcija svake sezone.
“Raznolikost, ali uvijek po iznimno niskim cijenama – to je ono što će kupci pronaći u našim trgovinama. Pod jednim krovom, mogu kupiti odjeću za sebe i svoje voljene, ali i pribor za dom. Razumijemo koliko je važna atmosfera, zbog čega osiguravamo ugodno ozračje u trgovinama, a naši zaposlenici uvijek su spremni pružiti pomoć i savjet. Ja sam zaposlenica Pepca, ali i kupac trgovine, a ova dvostruka perspektiva omogućuje mi bolje razumijevanje i ispunjavanje očekivanja ljudi koji posjećuju naše trgovine”, primjećuje Kristina, menadžerica jedne od trgovina u Zagrebu.
Popusti, programi podrške
Lanac nudi posebne popuste pri kupovini svojim zaposlenicima. Pepco je također implementirao inicijative koje imaju za cilj pomoći svojim ženskim i muškim zaposlenicima u rješavanju pravnih i financijskih pitanja, poput 24/7 telefonske linije ili Programa podrške zaposlenicima koji nudi anonimne i besplatne savjetodavne usluge specijalista ne samo svima koji rade u Pepcu, već i njihovim članovima obitelji.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: PR