Prva modna kuća za pse Pagerie kreira luksuzne kožnate komade koje želimo imati
Zašto bi visoka moda bila rezervirana samo za ljude, kad ponekad više trošimo na svoje kućne ljubimce nego na sebe? Upravo zato je nastao Pagerie – prva modna kuća za pse koja proizvodi inovativne i luksuzne asesoare koji ne samo da fantastično izgledaju već su i iznimno izdržljivi, što im je zapravo prvenstvena funkcija.
Kvaliteta koja opravdava cijenu, krilatica je pod kojom brend posluje, a svoje komade uspoređuju s onim koje proizvodi francuski brend Hermès: od njih je modna kuća za pse “posudila”, naime, tvornicu u kojoj se boja koža, a i kopču za ogrlicu koja nalikuje onoj koja se nalazi na slavnom modelu torbice Kelly.
Brend je predstavio kolekciju “The Sahara” u kojoj se nalaze tri komada, koji su ručno rađeni od kvalitetne francuske kože u boji pijeska te metalnih dijelova koji se koriste u izradi luksuznih jahti. Ultra luksuzna modna kuća za kućne ljubimce veliku pažnju posvećuje detaljima. Osim toga, ovi ručno rađeni komadi potiču i održivost, a govore puno i o stilu vlasnika.
Svakom Pagerie komadu posvećuju se kao da je riječ o najboljem couture komadu, a osim toga svi su komadi zamišljeni da što manje ograničavaju pse u kretanju, ali da su ipak čvrsti i funkcionalni. Inspiraciju za The Babbi model pronašli su u sedlu, a za naziv brenda u imenu carice Jozefine, Napoleonove supruge, velike obožavateljice pasa, čije je puno ime Marie Josèphe Rose Tascher de La Pagerie. Uz The Babbi, u ponudi su ranije spomenuta ogrlica pod nazivom The Dorro te kožnati multifunkcionalni povodac The Tascher (uz koji se dobiva i mala kožnata torbica za vrećice).
Svaki The Pagerie asesoar je klasičan komad u kojeg se, tvrde iz brenda, isplati uložiti jer su im glavne vrijednosti održivost – proizvode se rade tako da što manje štetno utječu na okoliš, izrađeni su od prave kože koja je bojena također tako da se što manje toksina otpušta u prirodu te su metalni dodaci custom napravljeni od nehrđajućeg čelika koji je dugovječan te prilikom njegove proizvodnje nisu korištene toksične kemikalije.
Luksuz je subjektivan, tvrde iz američkog brenda, a za njih je beskompromisan – kvaliteta iznad cijene. Uložiti u neki od njihova tri modela znači uložiti u vrijednu i prestižnu stvar, i to zauvijek.