Dior Beauty

Ana Svetina 02.09.2024.

Predstavljen novi Dior J’adore film s Rihannom u glavnoj ulozi! Hoće li postići kultni status kao prošli?

Rihanna, svjetska glazbena ikona i modna ikona, još jednom je dokazala svoju nezaustavljivu moć u svijetu mode i ljepote. Ovog puta, postala je novo lice Diorovog legendarnog mirisa J’adore L’Or, zamijenivši tako Charlize Theron, koja je bila sinonim za ovaj miris više od dva desetljeća. U suradnji s renomiranim fotografom Stevenom Kleinom, Rihanna je snimila video i kampanju koja odiše luksuzom i elegancijom, smještenu u raskošne dvorane Versaillesa.

Dior Beauty

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dior Beauty Official (@diorbeauty)

Parfem J’adore je oduvijek bio simbol ženstvenosti, sofisticiranosti i bezvremenske elegancije, a Rihanna donosi novu dimenziju ovom klasičnom mirisu. Svojom prirodnom karizmom i besprijekornim stilom, ona utjelovljuje duh modernog vremena, spajajući prošlost i sadašnjost u ovoj vizualno očaravajućoj kampanji. Klein, koji je već radio s Rihannom 2015. godine na Diorovoj kampanji “Secret Garden”, opisuje suradnju kao izazovnu i inspirativnu, naglašavajući kako su željeli stvoriti “vizualni dijalog” između klasičnog Versaillesa i Rihannine suvremene ljepote.

https://www.tiktok.com/@rihannaagora/video/7409781857283247366?q=dior%20rihanna&t=1725265185734

“Rihanna ima nešto izvanredno, nešto što nadilazi ljepotu i talent na zaista ekstravagantan način,” kaže Klein. “S J’adore L’Or, ona se pretvara u živuću božicu, kraljicu u svom kraljevstvu, koja u potpunosti utjelovljuje plemeniti karakter parfema koji se obraća ženama diljem svijeta”.

Dior Beauty

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dior Beauty Official (@diorbeauty)

Sam miris J’adore L’Or, pod vodstvom Diorovog novog kreativnog direktora, Francisa Kurkdjiana, predstavlja sofisticiranu reinterpretaciju originala. Zadržavajući bogate cvjetne note jasmina, đurđice i ruže, Kurkdjian je dodao zlatni sjaj narančinog cvijeta, čime je stvorio kompoziciju koja blista poput zlata. Kroz ovu kampanju, zlatna boja nije samo simbol luksuza, već i poveznica između prošlih i sadašnjih vremena, a Versailles, s obiljem zlata, služi kao savršena kulisa.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dior Beauty Official (@diorbeauty)

Rihanna je oduvijek bila ljubiteljica parfema, a njena povezanost s mirisom J’adore datira još iz djetinjstva. S toplinom se prisjeća kako je njena majka, radeći u parfumeriji, donosila kući testere, među kojima je uvijek bila bočica J’adore. “Uvijek je u našoj kući bila bočica J’adorea,” kaže Rihanna, dodajući kako je ponosna što sada može biti dio ove mirisne legende.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Dior Beauty Official (@diorbeauty)

Ova kampanja nije samo odraz Rihannine modne evolucije, već i dokaz njezine sposobnosti da preoblikuje klasične simbole ljepote u nešto svježe i relevantno. Diorova odluka da upravo Rihanna postane novo lice J’adore L’Or mirisa pokazuje ne samo poštovanje prema njenom statusu u modnom svijetu, već i želju da se brand poveže s novim generacijama kroz suvremeni pogled na bezvremenski luksuz.

@carlirih

Campaña publicitaria de @Rihanna para J’adore by @Dior en Puerta del Sol, Madrid. #jadoredior #dior #rihanna #yourdreams #makethemreal #madrid #puertadelsol #spain #loveonthebrain

♬ Love On The Brain – Rihanna

Rihannina cjelovita kampanja za J’adore L’Or globalno je lansirana sinoć, a nema sumnje da će ovaj parfem, sada s novim licem, osvojiti srca žena diljem svijeta, baš kao što je to činio i od svog prvog lansiranja 1999. godine. Dok ulazimo u novu eru J’adore mirisa, Rihanna nas poziva da zakoračimo u njezin svijet zlata i glamura, svijet u kojem svaka žena može biti kraljica.

* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.

Fotografije: Instagram, TikTok, Dior Beauty