Predstavljen novi Dior J’adore film s Rihannom u glavnoj ulozi! Hoće li postići kultni status kao prošli?
Rihanna, svjetska glazbena ikona i modna ikona, još jednom je dokazala svoju nezaustavljivu moć u svijetu mode i ljepote. Ovog puta, postala je novo lice Diorovog legendarnog mirisa J’adore L’Or, zamijenivši tako Charlize Theron, koja je bila sinonim za ovaj miris više od dva desetljeća. U suradnji s renomiranim fotografom Stevenom Kleinom, Rihanna je snimila video i kampanju koja odiše luksuzom i elegancijom, smještenu u raskošne dvorane Versaillesa.
View this post on Instagram
Parfem J’adore je oduvijek bio simbol ženstvenosti, sofisticiranosti i bezvremenske elegancije, a Rihanna donosi novu dimenziju ovom klasičnom mirisu. Svojom prirodnom karizmom i besprijekornim stilom, ona utjelovljuje duh modernog vremena, spajajući prošlost i sadašnjost u ovoj vizualno očaravajućoj kampanji. Klein, koji je već radio s Rihannom 2015. godine na Diorovoj kampanji “Secret Garden”, opisuje suradnju kao izazovnu i inspirativnu, naglašavajući kako su željeli stvoriti “vizualni dijalog” između klasičnog Versaillesa i Rihannine suvremene ljepote.
https://www.tiktok.com/@rihannaagora/video/7409781857283247366?q=dior%20rihanna&t=1725265185734
“Rihanna ima nešto izvanredno, nešto što nadilazi ljepotu i talent na zaista ekstravagantan način,” kaže Klein. “S J’adore L’Or, ona se pretvara u živuću božicu, kraljicu u svom kraljevstvu, koja u potpunosti utjelovljuje plemeniti karakter parfema koji se obraća ženama diljem svijeta”.
View this post on Instagram
Sam miris J’adore L’Or, pod vodstvom Diorovog novog kreativnog direktora, Francisa Kurkdjiana, predstavlja sofisticiranu reinterpretaciju originala. Zadržavajući bogate cvjetne note jasmina, đurđice i ruže, Kurkdjian je dodao zlatni sjaj narančinog cvijeta, čime je stvorio kompoziciju koja blista poput zlata. Kroz ovu kampanju, zlatna boja nije samo simbol luksuza, već i poveznica između prošlih i sadašnjih vremena, a Versailles, s obiljem zlata, služi kao savršena kulisa.
View this post on Instagram
Rihanna je oduvijek bila ljubiteljica parfema, a njena povezanost s mirisom J’adore datira još iz djetinjstva. S toplinom se prisjeća kako je njena majka, radeći u parfumeriji, donosila kući testere, među kojima je uvijek bila bočica J’adore. “Uvijek je u našoj kući bila bočica J’adorea,” kaže Rihanna, dodajući kako je ponosna što sada može biti dio ove mirisne legende.
View this post on Instagram
Ova kampanja nije samo odraz Rihannine modne evolucije, već i dokaz njezine sposobnosti da preoblikuje klasične simbole ljepote u nešto svježe i relevantno. Diorova odluka da upravo Rihanna postane novo lice J’adore L’Or mirisa pokazuje ne samo poštovanje prema njenom statusu u modnom svijetu, već i želju da se brand poveže s novim generacijama kroz suvremeni pogled na bezvremenski luksuz.
@carlirih Campaña publicitaria de @Rihanna para J’adore by @Dior en Puerta del Sol, Madrid. #jadoredior #dior #rihanna #yourdreams #makethemreal #madrid #puertadelsol #spain #loveonthebrain
Rihannina cjelovita kampanja za J’adore L’Or globalno je lansirana sinoć, a nema sumnje da će ovaj parfem, sada s novim licem, osvojiti srca žena diljem svijeta, baš kao što je to činio i od svog prvog lansiranja 1999. godine. Dok ulazimo u novu eru J’adore mirisa, Rihanna nas poziva da zakoračimo u njezin svijet zlata i glamura, svijet u kojem svaka žena može biti kraljica.
* Ako vas zanimaju teme slične ovoj predbilježite se na MagMe newsletter! Svoju email adresu možete upisati u predviđeno mjesto niže na stranici.
Fotografije: Instagram, TikTok, Dior Beauty